Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 11:12När du är där vet du!
Satsa på att ha armarna i 90 grader innan du sänker styret..
När du är där vet du!
Satsa på att ha armarna i 90 grader innan du sänker styret..
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 11:19Ah, bra tips! Tack så mycket!
På racern tror jag styret är för lågt (så här i början) men jag kan inte göra så mycket. Problemet är att jag har långa ben och kort överkropp. Sadeln blir alltid hög.
Ah, bra tips! Tack så mycket!
På racern tror jag styret är för lågt (så här i början) men jag kan inte göra så mycket. Problemet är att jag har långa ben och kort överkropp. Sadeln blir alltid hög.
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 11:23Hoppas du köpte liten cykel som går att bygga ut o inte tvärtom. Tvärtom är svårare
Hoppas du köpte liten cykel som går att bygga ut o inte tvärtom. Tvärtom är svårare
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 13:04Jag är också förvånad över att det har varit så få tillbud för min del i år. Förra året kändes det som att det skedde vid vart och vartannat pass, medans det bara har varit något enstaka hittills. Antagligen är det väl så att folk är försiktigare efter vi
Jag är också förvånad över att det har varit så få tillbud för min del i år. Förra året kändes det som att det skedde vid vart och vartannat pass, medans det bara har varit något enstaka hittills. Antagligen är det väl så att folk är försiktigare efter vi
Quote from Sandra Näslund on 25 April 2010, 13:43I snobbismen och hälsa inom den egna gruppen finns också en gnutta självbevarelsedrift, den cyklisten du hälsade på, kan runt kröken bli din räddande ängel och bjuda dig på vatten eller en halv banan när du bonkat.
Kanske bistår han med en slang när du f
I snobbismen och hälsa inom den egna gruppen finns också en gnutta självbevarelsedrift, den cyklisten du hälsade på, kan runt kröken bli din räddande ängel och bjuda dig på vatten eller en halv banan när du bonkat.
Kanske bistår han med en slang när du f
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 19:26Värsta tillbudet hittills: knivhotad vid Rosenhill av en fet raggare. Galet.
Värsta tillbudet hittills: knivhotad vid Rosenhill av en fet raggare. Galet.
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:22Bara cyklat "långt" 2ggr i år än och båda gångerna har en klantskalle kört om utan att våga överskrida mittlinjen. Inget möte, ingen skymd backe/kurva. Måste bara köra om utan att överskrida mittlinjen. Mer rädd för mittlinjen än att köra in i cyklisten/m
Bara cyklat "långt" 2ggr i år än och båda gångerna har en klantskalle kört om utan att våga överskrida mittlinjen. Inget möte, ingen skymd backe/kurva. Måste bara köra om utan att överskrida mittlinjen. Mer rädd för mittlinjen än att köra in i cyklisten/m
Quote from Bertil Nolheim on 25 April 2010, 20:33http://www.cyclecomponents.com/1/sv/artiklar/3rd-eye-mirrors-pro-mirror-backspegel-svart.html
Använder jag. Funkar kanon även om en del tycker det är nördigt.
Skönt veta vad som kommer.
http://www.cyclecomponents.com/1/sv/artiklar/3rd-eye-mirrors-pro-mirror-backspegel-svart.html
Använder jag. Funkar kanon även om en del tycker det är nördigt.
Skönt veta vad som kommer.
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 23:14Jäkla fiffigt! Jag hade ju funderingar på att sno den lilla spegeln hos tandläkarn vid nästa besök...
Jäkla fiffigt! Jag hade ju funderingar på att sno den lilla spegeln hos tandläkarn vid nästa besök...