Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTrängsel i trafiken
You need to log in to create posts and topics.

När du är där vet du!

Satsa på att ha armarna i 90 grader innan du sänker styret..

Ah, bra tips! Tack så mycket!

På racern tror jag styret är för lågt (så här i början) men jag kan inte göra så mycket. Problemet är att jag har långa ben och kort överkropp. Sadeln blir alltid hög.

Hoppas du köpte liten cykel som går att bygga ut o inte tvärtom. Tvärtom är svårare

Jag är också förvånad över att det har varit så få tillbud för min del i år. Förra året kändes det som att det skedde vid vart och vartannat pass, medans det bara har varit något enstaka hittills. Antagligen är det väl så att folk är försiktigare efter vi

I snobbismen och hälsa inom den egna gruppen finns också en gnutta självbevarelsedrift, den cyklisten du hälsade på, kan runt kröken bli din räddande ängel och bjuda dig på vatten eller en halv banan när du bonkat.
Kanske bistår han med en slang när du f

Värsta tillbudet hittills: knivhotad vid Rosenhill av en fet raggare. Galet.

Bara cyklat "långt" 2ggr i år än och båda gångerna har en klantskalle kört om utan att våga överskrida mittlinjen. Inget möte, ingen skymd backe/kurva. Måste bara köra om utan att överskrida mittlinjen. Mer rädd för mittlinjen än att köra in i cyklisten/m

http://www.cyclecomponents.com/1/sv/artiklar/3rd-eye-mirrors-pro-mirror-backspegel-svart.html

Använder jag. Funkar kanon även om en del tycker det är nördigt.
Skönt veta vad som kommer.

Jäkla fiffigt! Jag hade ju funderingar på att sno den lilla spegeln hos tandläkarn vid nästa besök...