Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 23:08Jag hälsar på de med vita strumpor.
Jag hälsar på de med vita strumpor.
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 23:12Ok
Ok
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 01:05BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=19a3eb4b139245dcbef0c5b04c4f1e9e.jpg&Size=
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=19a3eb4b139245dcbef0c5b04c4f1e9e.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 09:57Jag hälsar på alla som är påklädda rätt... en del blir förvånade men med de flesta har man sund respons
Jag hälsar på alla som är påklädda rätt... en del blir förvånade men med de flesta har man sund respons
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 10:13Jag hälsar på alla med bockstyre och hjälm, och en del andra också.
Jag hälsar på alla med bockstyre och hjälm, och en del andra också.
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 10:27Mjaha, här hör man. Vi som inte har bockstyre eller vita strumpor räknas alltså inte som "riktiga" cyklister? Nu blev jag lite ledsen i ögat... Men iofs, kanske kvalar in under "en del andra". 🙂
Mjaha, här hör man. Vi som inte har bockstyre eller vita strumpor räknas alltså inte som "riktiga" cyklister? Nu blev jag lite ledsen i ögat... Men iofs, kanske kvalar in under "en del andra". 🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 10:32Kanske
Kanske
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 10:35Men ärligt, det är en hel del snobbism i cykelvärlden. Warum?
Men ärligt, det är en hel del snobbism i cykelvärlden. Warum?
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 11:00Vissa saker gör sig bäst med stil o klass. Sedan är det nog lite överdrivet. Hälsar på de jag ser har samma övertygelse som mig, så länge de har hjälm. Möter många pendlare på min väg. Man känner igen varandra på ett sätt som ingen annan fattar, o det räc
Vissa saker gör sig bäst med stil o klass. Sedan är det nog lite överdrivet. Hälsar på de jag ser har samma övertygelse som mig, så länge de har hjälm. Möter många pendlare på min väg. Man känner igen varandra på ett sätt som ingen annan fattar, o det räc
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 11:02Ni har styret lågt?
Jag funderar på att sänka styret på min hybrid så att körställningen blir en vanesak.
Ni har styret lågt?
Jag funderar på att sänka styret på min hybrid så att körställningen blir en vanesak.