Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 22:56I princip varje dag jag cyklat hem från jobbet dom senaste veckorna har jag passerat någon som cyklat och skickat SMS samtidigt, jag cyklar mindre och mindre på cykelvägar för varje dag som går...
I princip varje dag jag cyklat hem från jobbet dom senaste veckorna har jag passerat någon som cyklat och skickat SMS samtidigt, jag cyklar mindre och mindre på cykelvägar för varje dag som går...
Quote from Lena O on 24 April 2010, 06:48i min värld använder du cykeln för att enbart pendla till jobbet eller handlar är du inte cyklist.
i min värld använder du cykeln för att enbart pendla till jobbet eller handlar är du inte cyklist.
Quote from Rasmus Olsson on 24 April 2010, 06:51Gazzah: +1 på det.
Gazzah: +1 på det.
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 06:58Jag cyklar mitt igenom centrala Stockholm varenda dag och måste säga att Götgatan är ett riktigt äventyr...Det är framförallt andra cyklister som är farliga. Vid varje rödljusstopp kollar de in varandras cyklar/utrustning och när det slår om till grönt är
Jag cyklar mitt igenom centrala Stockholm varenda dag och måste säga att Götgatan är ett riktigt äventyr...Det är framförallt andra cyklister som är farliga. Vid varje rödljusstopp kollar de in varandras cyklar/utrustning och när det slår om till grönt är
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:09Hur många % stannar för rött?
Hur många % stannar för rött?
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:11Jag.
Jag.
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:13Jag också, men på sträckan Djursholms Ösby - Norra Station känner jag mig väldigt ensam om det. Jag gissar att det är likadant på Götgatan.
Jag också, men på sträckan Djursholms Ösby - Norra Station känner jag mig väldigt ensam om det. Jag gissar att det är likadant på Götgatan.
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:14Däremot sätter jag inte ned foten vid stopplinjen om det är fritt.
Däremot sätter jag inte ned foten vid stopplinjen om det är fritt.
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 11:05Nej, de flesta stannar faktiskt (självklart undantaget cykelbuden)
Nej, de flesta stannar faktiskt (självklart undantaget cykelbuden)
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 13:22Jag känner mig också väldigt ensam om att stanna för rött ljus.
Titti, är du säker på att det är Stockholm du cyklar genom? 🙂
Jag känner mig också väldigt ensam om att stanna för rött ljus.
Titti, är du säker på att det är Stockholm du cyklar genom? 🙂