Quote from Jonas Täng on 24 April 2010, 13:43rött? Inte när jag jobbcyklar. Finns inga trafikljus på sträckan 🙂
rött? Inte när jag jobbcyklar. Finns inga trafikljus på sträckan 🙂
Quote from Jonny Persson on 24 April 2010, 14:04Jag såg en snygg grej av en kille från CK Valhall senast igår. Mot rött utan hjälm. Fin propaganda för den klubben!
Jag såg en snygg grej av en kille från CK Valhall senast igår. Mot rött utan hjälm. Fin propaganda för den klubben!
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 14:22Råkade precis springa på ett blogginlägg som touchar temat. "... Och pappan sa dagens lärdom till sitt barn: "Man kan aldrig lita på cyklister!""
http://www.runnersworld.se/blogs/karintri/cykling-och-cyklister.htm
Råkade precis springa på ett blogginlägg som touchar temat. "... Och pappan sa dagens lärdom till sitt barn: "Man kan aldrig lita på cyklister!""
http://www.runnersworld.se/blogs/karintri/cykling-och-cyklister.htm
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 17:30Jag har sett några Hovetdamer idag som inte hälsar glatt på andra cyklister vid vändpunkten.
Jag har sett några Hovetdamer idag som inte hälsar glatt på andra cyklister vid vändpunkten.
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 18:14Rapport från skogarna norr om Karlskrona: Endast en bil (mötande) tutade glatt (var nog någon jag kände) och endast en bil rullade ner rutan så att passageraren skulle kunna bröla mot cyklisten (ingår i vanligt hyfs hos befolkningen i Kättilsmåla och Spju
Rapport från skogarna norr om Karlskrona: Endast en bil (mötande) tutade glatt (var nog någon jag kände) och endast en bil rullade ner rutan så att passageraren skulle kunna bröla mot cyklisten (ingår i vanligt hyfs hos befolkningen i Kättilsmåla och Spju
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 19:33Kom till öland säger jag bara så ska ni få se på idiotisk bilkörning samt idiotiska pendlare...
Kom till öland säger jag bara så ska ni få se på idiotisk bilkörning samt idiotiska pendlare...
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 22:55Cyklade längs Lidingövägen mellan Stadion och Hjorthagen igår em och noterade att en manlig cyklist med ett barn i barnsadel lyckades köra mot rött vid tre av ljusen längs sträckan.
Jag undrar undrar hur han tänkte?
Cyklade längs Lidingövägen mellan Stadion och Hjorthagen igår em och noterade att en manlig cyklist med ett barn i barnsadel lyckades köra mot rött vid tre av ljusen längs sträckan.
Jag undrar undrar hur han tänkte?
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 22:57Det är bostadsbrist i den regionen, av någon anledning?
Det är bostadsbrist i den regionen, av någon anledning?
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 23:04David nämnde hälsa...brukar lgv cyklister hälsa på varann?? Några jag mött har ju faktiskt nickat eller hälsat. Men inte alla...
David nämnde hälsa...brukar lgv cyklister hälsa på varann?? Några jag mött har ju faktiskt nickat eller hälsat. Men inte alla...
Quote from ellen olsson on 24 April 2010, 23:08Man måste vara korrekt klädd.
Man måste vara korrekt klädd.