Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTrängsel i trafiken
You need to log in to create posts and topics.

Hittills ovanligt ont om terapeutiska hatinlägg över underutvecklade bilister här i forumet. Brukar vara ett säkert vårtecken.

Ingen som har något att rapportera?

Såna råkar jag ut för mest varje dag men sen cyklar jag lite till så endorfindosen överväger alla såna känslor och då finns det ingen anledning att rekapitulera dem här och bli irriterad en gång till!

Moget och bra.

Gunnar: Jeg tror du er mer syklist en bilist. En ekte bilist vil aldrig fortelle at han har, eller gjør, noe feil i trafikken. (L)

Det är inte bilisterna utan cykelpendlarna som ger mig mest nära döden-upplevelser ...

+1

samt turister till fots

Har inte hunnit cykla så jättemycket ännu i år, tror bara jag skrapat ihop ca 70 mil. Mitt spontana intryck är nog att bilisterna lugnades av den stränga vinterns väglag och kör något mer sansat. Ger dem en månad att vakna till liv och återgå till att var

Ett tips om för de som vill uppleva cykelvansinne i kubik är att under morgontid testa cykelbanan som kommer från Aspudden & Årstaberg och passerar Liljeholmskajen ...

Inte varit så många tokiga bilister ännu och jag hoppas det fortsätter så, men någon som tutar och visar sin invalidiserad höger hand kommer det alltid. Nu mera har jag bytt taktik, istället för att svara med liknade beteende och svara jag med att kasta

Shit vilken bra grej. Fler slängkyssar i trafiken. Det ska jag börja använda. Jag är yrkesförare och ser en hel del.