Quote from Catharina Brattlin on 7 February 2009, 20:12Louise, jag tror definitivt att Du kan jogga riktigt lugnt och ändå hålla pulsen på sub 130. Du får helt enkelt prova med pulsklocka och hålla koll. Du kan köra lite Maffe-löpning, som jag tror är det Fredrika gör.
Min vilopuls ligger på 36-38 och den hö
Louise, jag tror definitivt att Du kan jogga riktigt lugnt och ändå hålla pulsen på sub 130. Du får helt enkelt prova med pulsklocka och hålla koll. Du kan köra lite Maffe-löpning, som jag tror är det Fredrika gör.
Min vilopuls ligger på 36-38 och den hö
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 20:17Sylvia har säkert rätt, det tempot joggar jag aldrig i. Ska prova någon gång med pulsklocka och se vad som händer. 🙂
Sylvia har säkert rätt, det tempot joggar jag aldrig i. Ska prova någon gång med pulsklocka och se vad som händer. 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 7 February 2009, 20:21Fia-Lotta, tänk på Ditt eget motto. 🙂
Jo, tidiga morgonpass före jobbet (kl 5:30 utan frukost) kräver det tempot, har jag märkt.
Fia-Lotta, tänk på Ditt eget motto. 🙂
Jo, tidiga morgonpass före jobbet (kl 5:30 utan frukost) kräver det tempot, har jag märkt.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 20:27😀 Exakt, tack för att du påminde mig - jag ska prova!
Däremot INTE 05:30 - där går gränsen för min nyfikenhet..... 🙂
😀 Exakt, tack för att du påminde mig - jag ska prova!
Däremot INTE 05:30 - där går gränsen för min nyfikenhet..... 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 7 February 2009, 20:30🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 22:41Anemi Louise.!?...det hade mina läkare oxså som fråga inför mina första undersökningar samt den där jättekula frågan på remissbladet: "Cancer?". Sånt glömmer man inte i första taget.
Tonar avföringen i svart så glöm anemi å du har en blödning i övre delar
Anemi Louise.!?...det hade mina läkare oxså som fråga inför mina första undersökningar samt den där jättekula frågan på remissbladet: "Cancer?". Sånt glömmer man inte i första taget.
Tonar avföringen i svart så glöm anemi å du har en blödning i övre delar
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 23:46håller med Sylvia det är på morgonen som man skata det lugnt 😀 Ligger väl på ca:125 i puls o det är väl lagom för mig 😉
håller med Sylvia det är på morgonen som man skata det lugnt 😀 Ligger väl på ca:125 i puls o det är väl lagom för mig 😉
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 08:29125! Det skulle jag tro jag får av bara väckarklockan. 😀
125! Det skulle jag tro jag får av bara väckarklockan. 😀