Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTräning på cykel och gym
You need to log in to create posts and topics.

Cipo är Cipo. Han skulle kunna cykla i hockey-mundering utan att förstöra cykel-festen.

Fast det var ju ändå roligt att hans "brott", oavsett orsak, ledde vidare till att en MYYYYCKET VIIIIKTIG cykel-regel bröts. Tycker jag.

Nu fanns det stallbyxor redan så Cipo bröt inte mot regeln om svarta byxor. Jag vet inte när den försvann men det var före Cipo.

Cipo bröt mot regeln om likformighet inom stallen och den är ganska vettig.

Jag tror till och med att fotbollstomtarna har e

Stämmer bra. Alla utespelarna ska ha likadana tröjor, byxor och strumpor. Har man tröja som syns under matchtröjan måste den ha samma färg. Likaså gäller för de som ev har korta tights (populärt kallade cykelbyxor) under shortsen. De måste ha samma färg s

För att hoppa till en anknytande fråga: Vad säger stilpolisen om färg på skoöverdrag när man har shorts? Vid långa svarta cykelbyxor så är ju svarta skoöverdrag givet, men vad är festligast när man har shorts? Vita eller svarta?

Jo det vore ju ganska jobbigt om man började blanda ihop sina med-cyklister med sina mot-cyklister eller mot- och med spleare i fotbollslaget. Så det finns ju en del praktiska själ också antar jag. Det handlar ju inte bara om viktiga stil-principer.

De där fotbollkjolarna som skulle användas försvann illa kvickt.
Som glad fritänkande finns det badbyxa och BHtopp till triathleter som borde vara helt optimala för fritänkarna.
Vill man då vara mer fritänkande så finns det trosor med knytsnöre i grenen.

citat
Måste bara berätta om en mäktig upplevelse härom kvällen på tal om storvuxna cyklister på hybrider Tommie. Jag var ute o cyklade i vanlig ordning, då jag plötsligt blev passerad av en stor man på en scott hybridcykel (var det du?) Jag tänkte att det

Vet inte hur långt han hade cyklat eller hur långt han hade kvar när vi tog skilda vägar, men de mil vi hjälptes åt gick i jämn och obarmhärtigt hög hastighet - gjorde ont. Och då håller jag ungefär din hastighet också på en 7-8 mils-runda i vanliga fall.

😀
Vilken tråd!
Sanslöst!