Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 11:52Lattjo tråd. Började med en fråga om cykling-styrketräning. Slutar med värsta giddret om cykelmode och något så trivialt som strumpor. Cheesus.
För att återgår till själva ursprungsfrågan så har jag fått lära mig att om man vill gå ner i vikt så är det b
Lattjo tråd. Började med en fråga om cykling-styrketräning. Slutar med värsta giddret om cykelmode och något så trivialt som strumpor. Cheesus.
För att återgår till själva ursprungsfrågan så har jag fått lära mig att om man vill gå ner i vikt så är det b
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 19:51på tal om klädkod så ser ni en en ganska stor kille (194cm) med slitna jumpadojjor hawaii badbyxor röd skolväska på en blåvid halvrisig hybridcykel så e det jag haha cyklar 7milssträckor än så länge med snitfart på 33kmh ville bara säga det 😉
på tal om klädkod så ser ni en en ganska stor kille (194cm) med slitna jumpadojjor hawaii badbyxor röd skolväska på en blåvid halvrisig hybridcykel så e det jag haha cyklar 7milssträckor än så länge med snitfart på 33kmh ville bara säga det 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 19:55?
?
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 20:10Jag tycker att Adamsson formulerade det bra igår med att säga ungefär:
Att klä sig för fest och att cykla är fest.
Jag tycker att Adamsson formulerade det bra igår med att säga ungefär:
Att klä sig för fest och att cykla är fest.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 20:14Yes! Cykling är fest - och vi är bjudna!
Yes! Cykling är fest - och vi är bjudna!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 20:41Vill bara flika in en liiiiiiiten annan detalj som Adamsson också sa igår: Han berättade om en snubbe (som jag inte kom ihåg namnet på, men tror det var en italienare) som brukade envisas med att klä sig lite uppkäftigt "mot störmmen" liksom. Om jag först
Vill bara flika in en liiiiiiiten annan detalj som Adamsson också sa igår: Han berättade om en snubbe (som jag inte kom ihåg namnet på, men tror det var en italienare) som brukade envisas med att klä sig lite uppkäftigt "mot störmmen" liksom. Om jag först
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 20:43Det var en öppning för att få mer sponsorer också.
Det är klart att alla sponsrade funbeatcyklister ska köra i de kläder som de har betalt för att köra i.
Det var en öppning för att få mer sponsorer också.
Det är klart att alla sponsrade funbeatcyklister ska köra i de kläder som de har betalt för att köra i.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 20:47Finns det sponsrade funbeatcyklister? Jag e ingen iså fall. looovar.
Finns det sponsrade funbeatcyklister? Jag e ingen iså fall. looovar.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 20:53Måste bara berätta om en mäktig upplevelse härom kvällen på tal om storvuxna cyklister på hybrider Tommie. Jag var ute o cyklade i vanlig ordning, då jag plötsligt blev passerad av en stor man på en scott hybridcykel (var det du?) Jag tänkte att det kunde
Måste bara berätta om en mäktig upplevelse härom kvällen på tal om storvuxna cyklister på hybrider Tommie. Jag var ute o cyklade i vanlig ordning, då jag plötsligt blev passerad av en stor man på en scott hybridcykel (var det du?) Jag tänkte att det kunde
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 20:56Upplysningvis så gäller regeln om enhetlig klädsel i laget fortfarande och det var ett antal sponsorer som betalade Cipollinis böter.
Nu hade Cipo rätt ledartröjor om han ledde någon tävling.
Så allt är inte svart eller vitt.
Upplysningvis så gäller regeln om enhetlig klädsel i laget fortfarande och det var ett antal sponsorer som betalade Cipollinis böter.
Nu hade Cipo rätt ledartröjor om han ledde någon tävling.
Så allt är inte svart eller vitt.