Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 14:15Nu är det inte så många här som kör tävlingar och fortfarande så får ni köra motionslopp i vilken utstyrsel som helst.
Nu är det inte så många här som kör tävlingar och fortfarande så får ni köra motionslopp i vilken utstyrsel som helst.
Quote from Mikaela Lexén on 29 April 2009, 14:47Tävlar man på cykel så ska man ha de kläder som ens klubb/team/landslag har.
Hur skulle det se ut om Zlatan kom i en grön-vit randig tröja till landskampen mellan Sverige och Spanien i fotboll t.ex.?När Zlatan kickar boll på tomtgräsmattan med kompisarn
Tävlar man på cykel så ska man ha de kläder som ens klubb/team/landslag har.
Hur skulle det se ut om Zlatan kom i en grön-vit randig tröja till landskampen mellan Sverige och Spanien i fotboll t.ex.?
När Zlatan kickar boll på tomtgräsmattan med kompisarn
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 15:07Dennis,
antagligen skulle Celticfans jubla 😉
Dennis,
antagligen skulle Celticfans jubla 😉
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 15:23men att vara på en junior om team klädsel..verkar vara hårt...
Vi är inte hårda i fotbollen...önskvärt med rätt strump färg och shorts färg men inen nödvändighet...matchtröjan är däremot viktig...Killarna spöar skiten ur de flesta ändå!
men att vara på en junior om team klädsel..verkar vara hårt...
Vi är inte hårda i fotbollen...önskvärt med rätt strump färg och shorts färg men inen nödvändighet...matchtröjan är däremot viktig...Killarna spöar skiten ur de flesta ändå!
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 15:24Jag börjar känna mig nöjd. På tävlingar så finns regler. På träningen så funkar vad som helst som man själv gillar. Och ingen tittar snett på en. Underbara dröm...
Jag börjar känna mig nöjd. På tävlingar så finns regler. På träningen så funkar vad som helst som man själv gillar. Och ingen tittar snett på en. Underbara dröm...
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 15:26MagnusL tycker som du...köper visst reglwmwtw på senior tävlingar... Önskar dock att jag slapp andra kommentarer på träning...funderar på att tatuera in en PB tatuering på riktigt...bara för att retas!
MagnusL tycker som du...köper visst reglwmwtw på senior tävlingar... Önskar dock att jag slapp andra kommentarer på träning...funderar på att tatuera in en PB tatuering på riktigt...bara för att retas!
Quote from ellen olsson on 29 April 2009, 16:31Om ni inte vill att folk ska titta snett på er så anpassar ni er till rådande regler eller normer. Det är ingen höjdare med jeans och flanellskjorta när Högtidsdräkt är påbjudet heller.
Om ni inte vill att folk ska titta snett på er så anpassar ni er till rådande regler eller normer. Det är ingen höjdare med jeans och flanellskjorta när Högtidsdräkt är påbjudet heller.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 17:34Då kan M&M träna tillsammans.
Då kan M&M träna tillsammans.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 19:10och här har M&M en träningskompis till om de bara klarar av att stå ut med de vita sockarna
BILD:http://bloggbilder.aftonbladet.se/images/12598/img_4832f3fba6d98.jpg
och här har M&M en träningskompis till om de bara klarar av att stå ut med de vita sockarna
BILD:http://bloggbilder.aftonbladet.se/images/12598/img_4832f3fba6d98.jpg
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 19:33Stackars tjej, måste få ont. Shimanoskor är inte sköna.
Stackars tjej, måste få ont. Shimanoskor är inte sköna.