Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 10:01Jaha, och hur är det inom simning som du kommer ifrån?
Jaha, och hur är det inom simning som du kommer ifrån?
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 10:03Skrattar...ja när vi simmade så räckte det att ha badbyxor helt enkelt...Inte direkt en material sport förrän du är på elit nivå...Okuvlig lite material...och jag har aldrig fått kliva av startpallen för att jag har haft fel badbrallor
Skrattar...ja när vi simmade så räckte det att ha badbyxor helt enkelt...Inte direkt en material sport förrän du är på elit nivå...Okuvlig lite material...och jag har aldrig fått kliva av startpallen för att jag har haft fel badbrallor
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 10:05Alshammar hade lite problem för någon månad sedan med klädvalet.
Alshammar hade lite problem för någon månad sedan med klädvalet.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 10:09Ja men hon startade...men visst skiten sprack...och på hennes nivå så börjar materialet spela roll...med ultralätta heltäckande dräkter...de är för övrigt ganska coola...
Tydligen inte helt ovanligt att de spricker dock...men som sagt...man lär ju inte s
Ja men hon startade...men visst skiten sprack...och på hennes nivå så börjar materialet spela roll...med ultralätta heltäckande dräkter...de är för övrigt ganska coola...
Tydligen inte helt ovanligt att de spricker dock...men som sagt...man lär ju inte s
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 10:10Nu var det ett världsrekord som hon bommade och troligtvis ganska mycket bonus av hennes sponsorer.
Nu var det ett världsrekord som hon bommade och troligtvis ganska mycket bonus av hennes sponsorer.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 10:13japp...bad day helt enkelt...Shit Happens men det måste kännas riktigt surt
UNgefär som om att ligga ensam majestät 500 meter kvar på en etapp och få punka
japp...bad day helt enkelt...Shit Happens men det måste kännas riktigt surt
UNgefär som om att ligga ensam majestät 500 meter kvar på en etapp och få punka
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 10:51Det verkar som att vi kan slopa hjälmtvånget, fri klädsel inom cykling:
http://www.fajaf.com/blog/?p=1125&more=1&c=1&tb=1&pb=1
Det verkar som att vi kan slopa hjälmtvånget, fri klädsel inom cykling:
http://www.fajaf.com/blog/?p=1125&more=1&c=1&tb=1&pb=1
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 13:11Precis vad jag menar:
"När cykling görs svårare och mer otillgänglig sjunker antalet cyklister."
Det finns tydligen undersökningar på det också.
Nu är ju rätt kläder inget som vardagscyklisten behöver oroa sig för, men hos oss som använder cykeln för t
Precis vad jag menar:
"När cykling görs svårare och mer otillgänglig sjunker antalet cyklister."
Det finns tydligen undersökningar på det också.
Nu är ju rätt kläder inget som vardagscyklisten behöver oroa sig för, men hos oss som använder cykeln för t
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 13:44Kunde inte sagt det bätre själv!
Kunde inte sagt det bätre själv!
Quote from ellen olsson on 29 April 2009, 13:45Jag tycker att det finns mycket mer som är svårförståeligt här:
http://www.notisum.se/index2.asp?iParentMenuID=236&iMenuID=314&iMiddleID=285&top=1&sTemplate=/template/index.asp
Det innebär inte att man kan skita i det...
Jag tycker att det finns mycket mer som är svårförståeligt här:
Det innebär inte att man kan skita i det...