Quote from j sollerman on 28 April 2009, 10:01Härligt Fredrik!!
Pinsamt Magnus...
Härligt Fredrik!!
Pinsamt Magnus...
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 12:12Vad är egentligen anledningen till regeln om just vita strumpor?
Vad är egentligen anledningen till regeln om just vita strumpor?
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 12:13Traditon...och traditioner är till för att brytas!
Traditon...och traditioner är till för att brytas!
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 12:24Vad som är pinsamt ligger i betraktarens ögon. Nja, lite pinsamt kanske att jag trodde båda kom på kolfiberhojjar när en egentligen var aluminium.
Och visst, lite pinsamt också att Fredrik, som verkar vara en schysst kille, läste just denna tråd. Även om
Vad som är pinsamt ligger i betraktarens ögon. Nja, lite pinsamt kanske att jag trodde båda kom på kolfiberhojjar när en egentligen var aluminium.
Och visst, lite pinsamt också att Fredrik, som verkar vara en schysst kille, läste just denna tråd. Även om
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 13:30För alla utomstående: Magnus och jag har absolut inget otalt (annat än i rena klädfrågor dårå)!
För alla utomstående: Magnus och jag har absolut inget otalt (annat än i rena klädfrågor dårå)!
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 14:34Magnus, man måste ingenting igentligen. Man kan gå ut och dansa i hockeyhjälm och skyddsskor också.
Magnus, man måste ingenting igentligen. Man kan gå ut och dansa i hockeyhjälm och skyddsskor också.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 14:39Eller naken!
Eller naken!
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 15:32Jag tror inte det är så många här som kan läsa mina tankar, om ens någon.
Vissa läser tidningar, andra läser på nätet och några tror på Tour.
Att själv testa, utvärdera och eventuellt korrigera är en del av analysen av olika saker och tankar. Det gäller
Jag tror inte det är så många här som kan läsa mina tankar, om ens någon.
Vissa läser tidningar, andra läser på nätet och några tror på Tour.
Att själv testa, utvärdera och eventuellt korrigera är en del av analysen av olika saker och tankar. Det gäller
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 15:33Magnus B,
njae, det är väl förargelseväckande beteende och sånt hämtar konstapeln dig för.
Magnus B,
njae, det är väl förargelseväckande beteende och sånt hämtar konstapeln dig för.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 21:27Oj nu har det visst bildats en hel liten arg kör med vita strumpor 🙂
Gå ut o dansa med hockeyhjälm eller naken... beror ju på vilket syfte man har med att gå ut o dansa. Om man vill få hångla så ligger man nog rätt så risigt till. Syftet är ju i de fle
Oj nu har det visst bildats en hel liten arg kör med vita strumpor 🙂
Gå ut o dansa med hockeyhjälm eller naken... beror ju på vilket syfte man har med att gå ut o dansa. Om man vill få hångla så ligger man nog rätt så risigt till. Syftet är ju i de fle