Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 07:35Det finns alla sorter som har cyklar.
Du körde givetvis utan strumpor?
Det finns alla sorter som har cyklar.
Du körde givetvis utan strumpor?
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 07:41Nej jag hade strumpor. Men vi snackar ju inte om strumpor eller inte strumpor bara. Vi snackar ju om rätt längd på dom små rackarna.
Nej jag hade strumpor. Men vi snackar ju inte om strumpor eller inte strumpor bara. Vi snackar ju om rätt längd på dom små rackarna.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 07:58Magnus: det var jag som körde ikapp dig i lördags! Din historieskrivning måste revideras lite:
1. jag kör på en aluminiumhoj (De Rosa Macro).
2. när vi rullade ikapp dig hade jag en puls på 140, snittpuls på hela passet låg där också. Vi kom ikapp dig i
Magnus: det var jag som körde ikapp dig i lördags! Din historieskrivning måste revideras lite:
1. jag kör på en aluminiumhoj (De Rosa Macro).
2. när vi rullade ikapp dig hade jag en puls på 140, snittpuls på hela passet låg där också. Vi kom ikapp dig i
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 08:26Använde situationen jag upplevde till att argumentera mot de mode-nycker jag tycker är helt onödiga. Förstår verkligen om du tar illa upp, men jag tyckte ni var grymt sympatiska och det var helt klart det roligaste som hände mig på det i övrigt ganska ens
Använde situationen jag upplevde till att argumentera mot de mode-nycker jag tycker är helt onödiga. Förstår verkligen om du tar illa upp, men jag tyckte ni var grymt sympatiska och det var helt klart det roligaste som hände mig på det i övrigt ganska ens
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 08:48Jag har inte tagit illa upp! Men du fick mig att tänka till lite - det kan ju faktiskt vara så att kommentarer som "vad stark du är" och "du skulle bli ännu starkare med mindre vindmotstånd" kan uppfattas som sarkastiska av den som blir ikappkörd.
Jag för
Jag har inte tagit illa upp! Men du fick mig att tänka till lite - det kan ju faktiskt vara så att kommentarer som "vad stark du är" och "du skulle bli ännu starkare med mindre vindmotstånd" kan uppfattas som sarkastiska av den som blir ikappkörd.
Jag för
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 08:59Nu får du läsa Magnus.
Du börjar yra om strumplängder när vi andra pratar om vad som var tillåtet med eller utan strumpor. Det fanns tidigare en regel om att använda strumpor på LVGtävlingar.
Att du sedan inte förstår skälet till att använda strumpor är
Nu får du läsa Magnus.
Du börjar yra om strumplängder när vi andra pratar om vad som var tillåtet med eller utan strumpor. Det fanns tidigare en regel om att använda strumpor på LVGtävlingar.
Att du sedan inte förstår skälet till att använda strumpor är
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 09:12Jag gjorde en "utveckling" av tråden. Någon pratade bl.a. om att "stilen" på den skäggiga mannen inte skulle locka folk till sporten. Där spann jag vidare. Och om vi ska vara helt ärliga David - den här tråden handlar inte om strumpor överhuvudtaget, elle
Jag gjorde en "utveckling" av tråden. Någon pratade bl.a. om att "stilen" på den skäggiga mannen inte skulle locka folk till sporten. Där spann jag vidare. Och om vi ska vara helt ärliga David - den här tråden handlar inte om strumpor överhuvudtaget, elle
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 09:15Nu handlar den om strumpor...
Nu handlar den om strumpor...
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 09:18Och dessutom David - låt oss säga att jag inte förstår skälet till att använda strumpor på LVG. Men i så fall - utbilda mig då! Du är ju instruktör om jag förstått det rätt. Detta forum är ju till lika mycket för mig som kör i basket-brallor som för dig s
Och dessutom David - låt oss säga att jag inte förstår skälet till att använda strumpor på LVG. Men i så fall - utbilda mig då! Du är ju instruktör om jag förstått det rätt. Detta forum är ju till lika mycket för mig som kör i basket-brallor som för dig s
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 09:22För att inte få en massa problem med fossingarna. Tryck, värme och fukt ger inga glada fossingar!
Ungefär samma skäl som till att du använder strumpor i andra skor.
För att inte få en massa problem med fossingarna. Tryck, värme och fukt ger inga glada fossingar!
Ungefär samma skäl som till att du använder strumpor i andra skor.