Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 19:34Är ni säkra på att det är en tjej?
Är ni säkra på att det är en tjej?
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 19:35Ja, benen är ju rakade.
Ja, benen är ju rakade.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 19:38Ja, det är klart, när h*n sitter på en MTB-hybrid-biobränslecykel.
Ja, det är klart, när h*n sitter på en MTB-hybrid-biobränslecykel.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 19:46En tjej pga höftens rundning.
En tjej pga höftens rundning.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 19:49Jag har sett män med likadan kroppsform. Då har det kanske varit transor.
Jag har sett män med likadan kroppsform. Då har det kanske varit transor.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 19:52En annan vinkel?
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=46f4188c62c84e3ca721dbfa2b777f0b.jpg&Size=
En annan vinkel?
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=46f4188c62c84e3ca721dbfa2b777f0b.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 19:59Lägg ditt semesteralbum på Flickr istället.
Lägg ditt semesteralbum på Flickr istället.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 21:10Om världen bestått av folk som aldrig ifrågasätter någon tradition eller sed så hade vi varit kvar på stenåldern. Era fina racer-cyklar t.ex. - de hade aldrig funnits om ingen vågat ifrågasätta konventionen. Men jag skulle tro att väldigt få av er konvent
Om världen bestått av folk som aldrig ifrågasätter någon tradition eller sed så hade vi varit kvar på stenåldern. Era fina racer-cyklar t.ex. - de hade aldrig funnits om ingen vågat ifrågasätta konventionen. Men jag skulle tro att väldigt få av er konvent
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 23:08Inte för att jag själv direkt bryr mig om hur jag ser ut när jag cyklar, men jag förstår inte hur man kan ha något emot att det finns klädregler inom tävlingar...
Så är det ju i alla sporter. Kolla på ridsport, där ska man ju ffs ha kavaj! Golf ska vi in
Inte för att jag själv direkt bryr mig om hur jag ser ut när jag cyklar, men jag förstår inte hur man kan ha något emot att det finns klädregler inom tävlingar...
Så är det ju i alla sporter. Kolla på ridsport, där ska man ju ffs ha kavaj! Golf ska vi in
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 23:41Tack David...Känns bra att du marknadsför mig! Eller inte...hade ingen aning om att jag hade en sån snygg rumpa!...Men från sidan känner jag igen mig!
<och OBSERVERA att jag har svarta strumpor
Tack David...Känns bra att du marknadsför mig! Eller inte...hade ingen aning om att jag hade en sån snygg rumpa!...Men från sidan känner jag igen mig!
<och OBSERVERA att jag har svarta strumpor