Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 22:27Jag har provat träna med pilatesboll och till och med på några pass. Fördelen är att man får vara en av få killar bland många tjejer. Men jag sträcker på mig till max och lite till för att försöka göra det så svårt som möjligt, men belastningen räcker int
Jag har provat träna med pilatesboll och till och med på några pass. Fördelen är att man får vara en av få killar bland många tjejer. Men jag sträcker på mig till max och lite till för att försöka göra det så svårt som möjligt, men belastningen räcker int
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 22:31Var det inte till cykel som du ville ha träning?
Var det inte till cykel som du ville ha träning?
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 23:33Alla som tränar cykling, tränar inte bara enbart det. Så det är väldigt svårt med en kombination som kan hjälpa utvecklas maximalt i alla aktiviteter. Man blir bättre i cykling genom att träna cykling. Men om man tränar någonting annat också kan det hjälp
Alla som tränar cykling, tränar inte bara enbart det. Så det är väldigt svårt med en kombination som kan hjälpa utvecklas maximalt i alla aktiviteter. Man blir bättre i cykling genom att träna cykling. Men om man tränar någonting annat också kan det hjälp
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 07:21Effektiva muskler är inte samma sak som bulkiga inom cykel.
Effektiva muskler är inte samma sak som bulkiga inom cykel.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 16:13Det är jag medveten om, men det är svårt att ändra på det när man har hållit på med annan sport/träningsform innan. Just nu är cykling sport nr 1 och enda benträningen kommer från cyklingen.
Det är jag medveten om, men det är svårt att ändra på det när man har hållit på med annan sport/träningsform innan. Just nu är cykling sport nr 1 och enda benträningen kommer från cyklingen.
Quote from Sandra Näslund on 26 April 2009, 19:05Inga dåliga muskler där inte:
BILD:http://www.cyclingnews.com/photos/2002/sep02/worldtrack/mike3/IMG_8154.jpg
Inga dåliga muskler där inte:
BILD:http://www.cyclingnews.com/photos/2002/sep02/worldtrack/mike3/IMG_8154.jpg
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 19:07Orakat.
Orakat.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 19:34Tycker att det ser ut som en sprinter.
Tycker att det ser ut som en sprinter.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 20:46Undrar hur många sekunder skägget tar.
Undrar hur många sekunder skägget tar.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 20:50Kan vara praktiskt att samla snor i.
Kan vara praktiskt att samla snor i.