Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 12:53Att cykla långt långsamt...
/F
Att cykla långt långsamt...
/F
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 13:35Jag cyklar för att det är roligt....
Jag behöver varken skriva tid, puls eller km i träningsdagboken. Jag skriver inte ens täningsdagbok, det slutade med som junior.
Man känner själv om man tränar eller maskar.(H)Har Ni testat att köra utan mätare ? -jä
Jag cyklar för att det är roligt....
Jag behöver varken skriva tid, puls eller km i träningsdagboken. Jag skriver inte ens täningsdagbok, det slutade med som junior.
Man känner själv om man tränar eller maskar.(H)
Har Ni testat att köra utan mätare ? -jä
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 14:24Jag har lärt mig att cykla utan att bry mig om mätaren, den använder jag enbart för uppföljning i stort sett. Uppföljningen vill jag ha eftersom jag vet med mig att jag gärna skruvar upp min bedömning av nerlagd träning och skruvar ner min uppfattning om
Jag har lärt mig att cykla utan att bry mig om mätaren, den använder jag enbart för uppföljning i stort sett. Uppföljningen vill jag ha eftersom jag vet med mig att jag gärna skruvar upp min bedömning av nerlagd träning och skruvar ner min uppfattning om
Quote from Lena O on 1 September 2009, 20:46Då bryr du dig verkligen om mätaren.
Då bryr du dig verkligen om mätaren.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 23:12Nja, det beror på hur man ser det. Den är viktig för min uppföljning men under själva cykelturen kunde den lika gärna ligga i ryggsäcken. Det var så jag menade, till skillnad från dem som har dator som de hela tiden kollar av så att de håller rätt tempo o
Nja, det beror på hur man ser det. Den är viktig för min uppföljning men under själva cykelturen kunde den lika gärna ligga i ryggsäcken. Det var så jag menade, till skillnad från dem som har dator som de hela tiden kollar av så att de håller rätt tempo o
Quote from Lena O on 2 September 2009, 07:43du lämnar den inte hemma 😉
du lämnar den inte hemma 😉
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 08:16Nä, sändarbältet har inte så lång räckvidd. Annars hade det ju varit en idé, skulle ju spara nått hekto i vikt ju :O)
/Fredrik
Nä, sändarbältet har inte så lång räckvidd. Annars hade det ju varit en idé, skulle ju spara nått hekto i vikt ju :O)
/Fredrik
Quote from Charlotte Skoglund on 2 September 2009, 08:19när mätaren sitter på, vilket den har gjort hela detta år.... så har jag oftast klockan på så jag ser ungefär hur länge jag varit ute, eller hur länge jag dragit om jag kör tillsammans med andra. Där ser jag tyvärr även farten men bara den nuvarande.....
när mätaren sitter på, vilket den har gjort hela detta år.... så har jag oftast klockan på så jag ser ungefär hur länge jag varit ute, eller hur länge jag dragit om jag kör tillsammans med andra. Där ser jag tyvärr även farten men bara den nuvarande.....
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 08:46Härligt kalle !
Cykling handlar om känslor, inte mätdata.
( trötthet, smärta och hunger är bara känslor ;))
Härligt kalle !
Cykling handlar om känslor, inte mätdata.
( trötthet, smärta och hunger är bara känslor ;))
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 11:04Nån som har en uppgift på vad världs-eliten har för antal träningstimmar per år?
Nån som har en uppgift på vad världs-eliten har för antal träningstimmar per år?