Quote from Guest on 29 March 2009, 21:18Häng med på ultraträning från Uppsala C. via Knivsta, Märsta C. till Stockholm C.
Datum: 2009-07-18 - lördag
Längd: 77 Km (2009-06-27 kontrollmätt)
Start: Uppsala centralstation utanför huvudingången.
Genomgång: Klockan 9:00 (Stockholmarna kommer med tåg
Häng med på ultraträning från Uppsala C. via Knivsta, Märsta C. till Stockholm C.
Datum: 2009-07-18 - lördag
Längd: 77 Km (2009-06-27 kontrollmätt)
Start: Uppsala centralstation utanför huvudingången.
Genomgång: Klockan 9:00 (Stockholmarna kommer med tåg
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 21:28oooo, jag vill vara med ... lägger till träningen i min kalender men med brasklappen att jag ska springa Hornstull - Järna 14 dagar innan. Borde vara fit for fight igen men man vet ju aldrig.
oooo, jag vill vara med ... lägger till träningen i min kalender men med brasklappen att jag ska springa Hornstull - Järna 14 dagar innan. Borde vara fit for fight igen men man vet ju aldrig.
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 21:38Det ska nog gå bra. Två veckor är en evighet 🙂
Det ska nog gå bra. Två veckor är en evighet 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 22:48Liknar mitt drömpass Studenternas-Stadion. Start på Studenternas Uppsala och mål på Stockholms stadion. Har dock dragit mig för att genomföra det då sträckan Flottsund-Märsta verkar något riskfylld längs med 255:an. Men om allting stämmer för mig den dage
Liknar mitt drömpass Studenternas-Stadion. Start på Studenternas Uppsala och mål på Stockholms stadion. Har dock dragit mig för att genomföra det då sträckan Flottsund-Märsta verkar något riskfylld längs med 255:an. Men om allting stämmer för mig den dage
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 23:29Nånstans där i mitten av juli är det ganska fattigt på lopp också, det här hamnar lägligt.
Nånstans där i mitten av juli är det ganska fattigt på lopp också, det här hamnar lägligt.
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 23:40.
.
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 23:54Annars kan man ju alltid hoppa av redan i Knivsta! Om jag är med, vilket är tveksamt med tanke på den för mig otroligt tidiga starten, så springer jag bara till Knivsta, där jag bor. Det går ju tåg från Knivsta också.
Annars kan man ju alltid hoppa av redan i Knivsta! Om jag är med, vilket är tveksamt med tanke på den för mig otroligt tidiga starten, så springer jag bara till Knivsta, där jag bor. Det går ju tåg från Knivsta också.
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 23:59Alternativt, Emmy och Allie, hoppa på i Märsta?
Intressantare löpning därifrån.Och, glöm inte Hornstull - Järna-racet två veckor innan.
Alternativt, Emmy och Allie, hoppa på i Märsta?
Intressantare löpning därifrån.
Och, glöm inte Hornstull - Järna-racet två veckor innan.
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 00:02255:an har jag åkt bil på många gånger. Det är ingen väg jag vill springa på. Finns det inga alternativ, typ Upplandsleden alternativt mindre vägar på östra sidan om E4:an?
Hur är vägen ut från Uppsala som passerar förbi Danmark? Den vägen är mindre tra
255:an har jag åkt bil på många gånger. Det är ingen väg jag vill springa på. Finns det inga alternativ, typ Upplandsleden alternativt mindre vägar på östra sidan om E4:an?
Hur är vägen ut från Uppsala som passerar förbi Danmark? Den vägen är mindre tra
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 01:19Den vägen som går förbi Danmark är mycket trevligare än 255:an. Men den finaste/roligaste vägen lär nog vara att springa på Upplandsleden genom Lunsenskogen mot Knivsta.
Den vägen som går förbi Danmark är mycket trevligare än 255:an. Men den finaste/roligaste vägen lär nog vara att springa på Upplandsleden genom Lunsenskogen mot Knivsta.