Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Den här gången kanske man måsta packa ryggsäcken med lite prylar! Hornstull-Järna sprang jag utan att ta ens en jordnöt med mej. Räknade kallt med att proviantera på vägen, och det gick ju bra då.
Men det här blir en helt annan sak (t+)

Efter att ha testat ca:67km i lördags med hyfsat tempo undrar jag om det är någon/några som kan tänka sig köra i 5.30 tempo? jag funderar fortfarande men ställer frågon då jag såg att det finns eventuellt en 6.00 tempo grupp på Team fakta siten

jag insåg just att jag inte är en av dem du efterlyser.
springer inte maran på 4:45...

edit.
jag kanske kan hänga med från märsta?
vad säger peter lembke om det?

Vad kul. Jag som i princip har funderat på en sådan tur helt själv, men nu ser man ut att slippa det. Alltid trevligare med sällskap!

/Marcus

Missar tyvärr det pass, skulle varit kul att testa. Åker hem till Panama helgen innan.. 🙁

Men det blir väl fler gånger..?

Uppdaterad karta finns nu utlagd.
KML-fil för Google earth
CTX-fil för Garmin forerunner
Passet har nu kommit upp i 77 Km.

Nu är det 25 löpare som överväger att springa träningspasset.
Det har tillkommit några löpare de senaste dagarna, och jag har kompletterat listan med de jag glömt föra in där tidigare. Listan innehåller bara löpare som har färska ultra- eller marathonmeri

Peter: (L)

Fast jag måste nog tyvärr dra tillbaka min anmälan, eftersom jag med 99%-ig säkerhet är kvar i Skåne då och dansar över de mjuka kullarna med havsbrus i öronen istället för att trampa asfalt...

Fredrika: (L)
Nästa gång lägger jag passet i Skåne.

Vet inte om jag hade lyckats kvala in eller ej (sprang "jättelångt" på 7:50 ) - men tyvärr så fick en kompis för sig att gifta sig den helgen....

Så ha en ruskigt skön löptur! så ses vi på något annat ultra event!