Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 06:33Oscar, det kommer fler träningspass. Vi springer för dig också.
Oscar, det kommer fler träningspass. Vi springer för dig också.
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 20:18Har skrivit en guide hur du överför banans TCX-fil till din Garmin-klocka.
http://www.teamfakta.se/content.asp?TitelID=458&Tooltip=1&TID=458Har uppdaterat texten i första inlägget. Dvs att banan är 77 Km, att vi inte tar väg 255.
Har skrivit en guide hur du överför banans TCX-fil till din Garmin-klocka.
http://www.teamfakta.se/content.asp?TitelID=458&Tooltip=1&TID=458
Har uppdaterat texten i första inlägget. Dvs att banan är 77 Km, att vi inte tar väg 255.
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 23:13Kalas Peter!!
Jag klarade ladda ner banan i min FR tack din fina guide 😀Hoppas nu bara att nån kan hjälpa mig sätta igång maniken vid starten...
Kalas Peter!!
Jag klarade ladda ner banan i min FR tack din fina guide 😀
Hoppas nu bara att nån kan hjälpa mig sätta igång maniken vid starten...
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 23:37Lärde mig igår kväll hur man följer en bana. Ska komplettera guiden om det imorgon.
Den kan en hel del den där 305an 🙂
Lärde mig igår kväll hur man följer en bana. Ska komplettera guiden om det imorgon.
Den kan en hel del den där 305an 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 11:15Nu har 30 löpare visat intresse.
Har lagt upp info hur man följer en bana i Garmins GPS.
Det ser ut att bli fint väder imorgon. Varmt med liten chans till nederbörd.Jag åker Uppsala-tåget från Stockholm central kl 8.11 imorgon. Håller utkik efter fler l
Nu har 30 löpare visat intresse.
Har lagt upp info hur man följer en bana i Garmins GPS.
Det ser ut att bli fint väder imorgon. Varmt med liten chans till nederbörd.
Jag åker Uppsala-tåget från Stockholm central kl 8.11 imorgon. Håller utkik efter fler l
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 20:24då börjar det dra ihop sig ... några sista-minuten-tips?
gel och barer, dricka (vatten), förstärkningskläder och ett glatt humör! 😀vädret ser ut att bli helt okej, molnigt och kring 23 grader.
... hmmm ... nått jag glömt?
då börjar det dra ihop sig ... några sista-minuten-tips?
gel och barer, dricka (vatten), förstärkningskläder och ett glatt humör! 😀
vädret ser ut att bli helt okej, molnigt och kring 23 grader.
... hmmm ... nått jag glömt?
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 21:33Jag önskar er en trevlig dag och ser fram emot alla berättelser. 🙂 Nästa gång kanske man kan kvala in.
Jag önskar er en trevlig dag och ser fram emot alla berättelser. 🙂 Nästa gång kanske man kan kvala in.
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 23:02Lycka till o ha en trevlig dag!!!
Lycka till o ha en trevlig dag!!!
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 13:34Tusen tack Peter för ett riktigt äventyr!!
Vi "eftersläntare" klarade oss bra. Kom hem kl 21:15 till Frösunda efter 74,6km.
Helt otroligt!!
Du satt säkert redan hemma o unnat dig ett välbehövt mål mat (hv)Stort tack till min löparkompis Markus också! De
Tusen tack Peter för ett riktigt äventyr!!
Vi "eftersläntare" klarade oss bra. Kom hem kl 21:15 till Frösunda efter 74,6km.
Helt otroligt!!
Du satt säkert redan hemma o unnat dig ett välbehövt mål mat (hv)
Stort tack till min löparkompis Markus också! De
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 18:52I made it all the way to Sergels torg:-)
I made it all the way to Sergels torg:-)