Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 01:30Peter, nej, hoppa på i Märsta och springa till Stockholm är inget alternativ för mig. Redan två mil börjar bli för långt för mig. Jag är ingen ultralöpare. Det är väl närmare fyra mil från Stockholm till Märsta. Efter en sån långpanna måste jag nog vila e
Peter, nej, hoppa på i Märsta och springa till Stockholm är inget alternativ för mig. Redan två mil börjar bli för långt för mig. Jag är ingen ultralöpare. Det är väl närmare fyra mil från Stockholm till Märsta. Efter en sån långpanna måste jag nog vila e
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 08:01Jag undrade just när det var dags för nästa gång Peter! 🙂 Självklart är jag med om det funkar med allt annat, åtminstone biten Märsta-Sthlm.
Jag undrade just när det var dags för nästa gång Peter! 🙂 Självklart är jag med om det funkar med allt annat, åtminstone biten Märsta-Sthlm.
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 08:53Jag är också sugen på sista biten Märsta - Stockholm. Det är dock mitt i min semester, så jag får se hur livet ter sig då. 🙂
Jag är också sugen på sista biten Märsta - Stockholm. Det är dock mitt i min semester, så jag får se hur livet ter sig då. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 13:35Yesss, vad kul!
Yesss, vad kul!
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 14:37Det finns ju inte ens något tåg på morgonen som tar mig upp i tid. Får fundera på det 😛
Det finns ju inte ens något tåg på morgonen som tar mig upp i tid. Får fundera på det 😛
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 14:44Hoppas kunna vara med. Men vi får se 🙂
Hoppas kunna vara med. Men vi får se 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 08:25Riktigt sugen blir man allt
Känns som en bra formkoll inför FC som går två veckor senare....
Riktigt sugen blir man allt
Känns som en bra formkoll inför FC som går två veckor senare....
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 14:21Snälla, LÄS hemsidan och texten högst upp.
Det här träningspasset är inte som de tidigare träningspassen.
Det är längre, snabbare tempo, färre depåstopp, sämre med kommunikationer.Kom inte otränad, halvskadad eller lite krasslig till starten för då blir
Snälla, LÄS hemsidan och texten högst upp.
Det här träningspasset är inte som de tidigare träningspassen.
Det är längre, snabbare tempo, färre depåstopp, sämre med kommunikationer.
Kom inte otränad, halvskadad eller lite krasslig till starten för då blir
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 09:41Peter,
bra att du säger till och poängterar det från början. Det är lite det jag är ute efter, den där extra utmaningen och det är därför som jag tvekar om jag är i form redan 2 veckor efter att ha sprungit Hornstull-Järna... som sagt, jag vill jättegärna
Peter,
bra att du säger till och poängterar det från början. Det är lite det jag är ute efter, den där extra utmaningen och det är därför som jag tvekar om jag är i form redan 2 veckor efter att ha sprungit Hornstull-Järna... som sagt, jag vill jättegärna
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 13:47Ska bli en kul övning att göra , Märsta - Kista gjordes förra året, så är det bara att utöka lite granna 😀 .. Vägen från Uppsala till Märsta känns inte som den svåra biten , tror nog Sveavägen blir tjurigare på lördagkvällen 😉
Ska bli en kul övning att göra , Märsta - Kista gjordes förra året, så är det bara att utöka lite granna 😀 .. Vägen från Uppsala till Märsta känns inte som den svåra biten , tror nog Sveavägen blir tjurigare på lördagkvällen 😉