Quote from Guest on 23 November 2009, 13:00Hur mycket kan man öka sin lungkapacitet med vid 40 års ålder? Jag har alltid gillat att köra hårda intervaller 95-100%, men har börjat fundera på om det är nån ide egentligen att köra så hårt. Kan lurna fortfarande öka sin kapacitet eller ska man accepte
Hur mycket kan man öka sin lungkapacitet med vid 40 års ålder? Jag har alltid gillat att köra hårda intervaller 95-100%, men har börjat fundera på om det är nån ide egentligen att köra så hårt. Kan lurna fortfarande öka sin kapacitet eller ska man accepte
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 13:10Tyvärr blir du antagligen inte bättre, men du kan bromsa det totala förfallet.
Tyvärr blir du antagligen inte bättre, men du kan bromsa det totala förfallet.
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 13:14Kan man verkligen öka sin lungkapacitet?
/Jesper
Kan man verkligen öka sin lungkapacitet?
/Jesper
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 13:20"bromsa det totala förfallet" Så nu känns det bättre, veckan e räddad!!
"bromsa det totala förfallet" Så nu känns det bättre, veckan e räddad!!
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 13:38Håller inte med. Jag skulle tro att det finns en maximal nivå en viss person kan uppnå vid en viss ålder. De allra flesta befinner sig (långt) under denna nivå och kan genom träning öka sin förmåga år efter år ända till dess han/hon når sin maximala nivå.
Håller inte med. Jag skulle tro att det finns en maximal nivå en viss person kan uppnå vid en viss ålder. De allra flesta befinner sig (långt) under denna nivå och kan genom träning öka sin förmåga år efter år ända till dess han/hon når sin maximala nivå.
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 13:47BILD:http://www.faqs.org/patents/img/20090240711_03.png
Quote from Ragnhild Svens on 23 November 2009, 13:50I princip kan alla alltid öka sin syreupptagningsförmåga. Naturligtvis undantagandes en höghöjdstränad 25 åring. Men för kan man alltid öka kapaciteten oavsett ålder. Men naturligtvis finns det gränser för vad som är möjligt, trevligt och ösnkvärt att åst
I princip kan alla alltid öka sin syreupptagningsförmåga. Naturligtvis undantagandes en höghöjdstränad 25 åring. Men för kan man alltid öka kapaciteten oavsett ålder. Men naturligtvis finns det gränser för vad som är möjligt, trevligt och ösnkvärt att åst
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 14:07Jag vill inte veta !
Snart 40 och jag skall bara bli starkare snabbare och bättre!
Jag vill inte veta !
Snart 40 och jag skall bara bli starkare snabbare och bättre!
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 14:29Magnus.
"jag skall bara bli starkare snabbare och bättre! "
Det tåget har redan lämnat perrongen och där står vi kvar, vi som passerat 40 och det lite drygt. Hej då, vink vink 😉
Vänligen
P.
Magnus.
"jag skall bara bli starkare snabbare och bättre! "
Det tåget har redan lämnat perrongen och där står vi kvar, vi som passerat 40 och det lite drygt. Hej då, vink vink 😉
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 14:32"jag skall bara bli starkare snabbare och bättre" Det tåget har inte gått!
"jag skall bara bli starkare snabbare och bättre" Det tåget har inte gått!