Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 14:48Tack Roger...
Det man förlorar i fysik får man ta igen i pannben!
Tack Roger...
Det man förlorar i fysik får man ta igen i pannben!
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 15:01Hej.
"Det tåget har inte gått! "
Förnekelse...........
Vänligen
P.
Hej.
"Det tåget har inte gått! "
Förnekelse...........
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 15:04Hehe jag som fyller 40 nu den 19 december vägrar tro att det tåget gått.
Man har ju alltid hållit igång kroppen och nu när jag satsar på andra grenar än innan så ser jag hela tiden hur jag utvecklas både i teknik, styrka & uthållighet på bara ett par mån
Hehe jag som fyller 40 nu den 19 december vägrar tro att det tåget gått.
Man har ju alltid hållit igång kroppen och nu när jag satsar på andra grenar än innan så ser jag hela tiden hur jag utvecklas både i teknik, styrka & uthållighet på bara ett par mån
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 15:18jag blir bara snabbar & starkare för varje år som går.... men så började jag cykla sent i livet. (28år) och i somras (10 år senare) satte jag personliga rekord på 15km & 20km tempo.
men för att piska en f.d elitcyklist är det långt kvar.
jag blir bara snabbar & starkare för varje år som går.... men så började jag cykla sent i livet. (28år) och i somras (10 år senare) satte jag personliga rekord på 15km & 20km tempo.
men för att piska en f.d elitcyklist är det långt kvar.
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 15:21"Förnekelse" Man blir inte starkare av att sitta i soffan!
"Förnekelse" Man blir inte starkare av att sitta i soffan!
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 15:34Det tog ett tag. Så här föreställer jag mig att det kan se ut, tror t o m att man lätt kan överträffa sin maxnivå från dryga 20-årsåldern genom att börja träna:
BILD:http://widget.slide.com/rdr/1/1/1/W/80000002af044b9/1/154/CBPZOhJz3z_B7JCrh_E0qWq0p7Rqy-
Det tog ett tag. Så här föreställer jag mig att det kan se ut, tror t o m att man lätt kan överträffa sin maxnivå från dryga 20-årsåldern genom att börja träna:
BILD:http://widget.slide.com/rdr/1/1/1/W/80000002af044b9/1/154/CBPZOhJz3z_B7JCrh_E0qWq0p7Rqy-
Quote from mårten jansson on 23 November 2009, 16:10Jag har lärt mig att det väldigt sällan är lunrna som är den begränsande faktorn, utan dessa klarar oftast av att syresätta betydligt mer blod än det de gör. Det man kan träna är tex hjärtats slagvolym och mängden blod i kroppen. Då blir det ju också mer
Jag har lärt mig att det väldigt sällan är lunrna som är den begränsande faktorn, utan dessa klarar oftast av att syresätta betydligt mer blod än det de gör. Det man kan träna är tex hjärtats slagvolym och mängden blod i kroppen. Då blir det ju också mer
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 16:12Kan man inte bli snabbare, kan man väl bli snyggare eller snällare 🙂
Kan man inte bli snabbare, kan man väl bli snyggare eller snällare 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 16:12Att det börjar dala innan man fyllt trettio har jag svårt att tro. Olika individuella förutsättningar visst, men i området 35-45 kanske?
Att det börjar dala innan man fyllt trettio har jag svårt att tro. Olika individuella förutsättningar visst, men i området 35-45 kanske?
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 16:17Snart skall jag cykla hem från jobbet i ett desperat försök att stoppa förfallet 😉
Snart skall jag cykla hem från jobbet i ett desperat försök att stoppa förfallet 😉