Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTräningsdagbok
You need to log in to create posts and topics.

Hej,
jag behöver lite input på ett bra upplägg på en träningsdagbok. Hur gör ni? Använder ni "bara" dagboken här på funbeat eller har ni en mer dealjerad egentillverkad dagbok?

Jag använder primärt Funbeat som träningsdagbok. Sedan har jag så klart min kära handdator, men den har bara klockslag för passet med tid och sträcka.

Vad för info behöver du föra in i din träningsdagbok? Det är framförallt det som avgör vad du behöver.

Jag använder bara Funbeats träningsdagbok - den har allt jag behöver 🙂

Jag har testat piggelino men gränsnittet är uruselt, varning. Jag gillar funbeat, men använder även shapelink.com som jag synkar med facebook. Mkt smidigt.

Lycka till

jag använder dels träninsdagboken här på funbeat, dels Garmin TC som fungerar tillsammans med GF 305. Tyvärr så släpar det efter några dagar ibland pga att man inte kollar upp tider och distans tillräkligt noga.

Funbeat och i allt mindre utsträckning jogg.se´s

Funbeat och jogg reggas det på.

Funbeat. Började med piggelino för många år sedan när Olle höll till där - men nu har Funbeat utvecklats så här finns nästan allt jag kan önska!

Sen för jag över vissa summor årsvis och månadsvis till ett exceldokument där jag har sammanställt statistik

Jag reggar bara här på Funbeat. Däremot har jag alla gympassen noterade, med antal reps/set och vilka övningar, i en liten bok som jag bär med mig till gymmet. Lite tungt att bära med sig datorn för att kolla vad som gicks igenom förra gången. 🙂

Det där med gymbok skulle jag behöva. Nu blir det mest på måfå och vad som känns bra för dagen. Iof tar jag väl inte gymmet allt för seriöst men det vore ju kul att se lite utveckling på papperet.