Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTräningsdagbok
You need to log in to create posts and topics.

>Lite tungt att bära med sig datorn för att kolla vad som gicks igenom förra gången.

Hur många kilo lyfter du på gymet? Och hur mycket väger datorn? 😉

😀

Du har en poäng där, Sara. Men, märk väl. Jag har inte fått min Acer av tomten än, så det blir att forsla med sig burk+hårddisk+alla herrejössessladdar+träningsväska. Blir för mycket för t o m mig. 😉

Gymboken är liiite smidigare. Faktiskt! 🙂

En liten mobilloggningsfunktion till Funbeats nya styrketräningsdel kanske?

Eller så köper man en ny mobil som hanterar alla funktioner.

Det handlar dessvärre inte om att ha en ny mobil som kan hantera såna funktioner. Det handlar om att ha en mobil som JAG kan hantera. *oteknisk* (H)

fnissar hejdlöst åt herrejössessladdarna...
när jag får min bärbara ska det bli sååååå
skönt att kunna slippa herrejössessladdarna för mig också.

edit:
jag använder i princip bara funbeat.
skriver in planerade träningar i vanliga almanackan,
men aldrig

Jag tränar så mycket att jag är glad att kunna registrera mitt arbete på härvarande sida. Ibland glömmer jag att starta min enkla Polarklocka men då höftar jag. Huvudsaken är att jag tränar och blir trött. (L)

Jag har träning registrerad här på Funbeat, på Puls.se, på min hemsida, i Garmin Training Center på datorn och på ett löst pappersark när jag går till gymmet. Pust.

Skulle vilja ha all träning registrerad på samma ställe, men är för nostalgisk för att ge

Använder funbeat och Sporttracks, ett mycket bra program som fungerar utmärkt med pulsklockor (garmin, polar mm).
Gillar speciellt att funbeat visar diagram i intensitetsfärger 🙂 det gör inte sporttracks..

Använder Polar Protrainer och laddar in filerna där. Samt kör back-up på dvd en gång om året(numera).