Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej Lisa, du nämner Lida Loop. Var ligger den och kan man köra sent på kvällen? Jag fundrar på att prova. Jag är ny på MTB så jag tänkta köra seeeeent på kvällen så inta alla ni proffs skrattar åt mig.......när jag vurpar. Jag har pannlampa fungerar det?

Lindy Hopp kan man köra sent på kvällen!

Magnus, vilket jäkla flyt, ha ha, (sorry) vi har med våra motorer just nu!! Hur kunde det bli så här?!

Jag tröttnade på att ha segelbåten ensam så jag sålde den (snyft) förra hösten. Gissa om det har varit abstinens i år. Visserligen är jag en sjujäkla fördäckare så jag får lite sjötimmar ändå. Tänk om vi skulle köra en FB-träff långt långt ut i skärgården

Micael.... Varför sålde du den? Jag behöll min segelbåt efter min separation så jag och ungarna är ute på fjärden och svajar på somrarna och ibland är någon trevlig vuxengast med!

Framför allt om "trossen" ska sköta halva transporten.

Efter felsökning så verkar det som om någon slangat båten och snott bensin för 4000 bagis (minst) förrutom att utsätta mig och kidsen för livsfara......dags att fixa flödesmätare på bränsletanken..och hum lås kanske...

Det här var utsikten framför grillen förra lördagen:
BILD:http://4.bp.blogspot.com/_Tj23Kx_bDdA/SLMZAFoSCRI/AAAAAAAAAA4/4SHZOYDk3mA/s320/image-upload-109-795818.jpg

Hmm,.....jaa varför sålde jag den? Det är ju en hel del saker som skall skötas, inte minst rustningen. Hade den kvar två somrar själv och visst njöt jag, och visst hade jag med mig barnen. Men en av de saker som jag gillade mest med båten var att få vara

Men...häng på mig i stället vi är ett gäng som skall köpa en Hobiecat ihop!