Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 19:56Orkar inte hämta upp alla citat men typ smeker min Bianchi, sover i tält med biken, läser Kadens (i stället för att pippa) å allt sånt. Anar att jag kan ligga risigt till om du är nr 430...
Orkar inte hämta upp alla citat men typ smeker min Bianchi, sover i tält med biken, läser Kadens (i stället för att pippa) å allt sånt. Anar att jag kan ligga risigt till om du är nr 430...
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 20:03Fanken åxå, skulle aldrig sagt något om MTB, långloppscuppen och V-rundan.... (#)
Fanken åxå, skulle aldrig sagt något om MTB, långloppscuppen och V-rundan.... (#)
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 20:09Inget som stämmer på mig!
Inget som stämmer på mig!
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 20:19Jag uppskattar en sann cykelnörd, i alla fall.
MTB, LL VR får mig att gå igång i alla fall 😉 !!Tur för mig att det finns lite riktiga killar här!!!
Jag uppskattar en sann cykelnörd, i alla fall.
MTB, LL VR får mig att gå igång i alla fall 😉 !!
Tur för mig att det finns lite riktiga killar här!!!
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 20:24Föredrar tävlingar..
Föredrar tävlingar..
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 20:31Tävling...
LL=Långlopps cuppen
VR= vättern rundan
MTB= redskapet att utföra dessa tävlingar!!
Tävling...
LL=Långlopps cuppen
VR= vättern rundan
MTB= redskapet att utföra dessa tävlingar!!
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 20:34VR är ingen tävling.
LL-cupen är ev. en tävling.
M(ycket)T(räd)B(onk!) är inte min grej. Det går för sakta.
VR är ingen tävling.
LL-cupen är ev. en tävling.
M(ycket)T(räd)B(onk!) är inte min grej. Det går för sakta.
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 20:41LL-cuppen består av 6 st tävlingar på mellan 6,5 och 11,2 mil på MTB.
Okej VR är ingen tävling i den bemärkelsen men du förereder dig o laddar som inför en tävling 300 km på cykel är inte något men bara ger sig på....
LL-cuppen består av 6 st tävlingar på mellan 6,5 och 11,2 mil på MTB.
Okej VR är ingen tävling i den bemärkelsen men du förereder dig o laddar som inför en tävling 300 km på cykel är inte något men bara ger sig på....
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 20:44Nej, man sabbar inte en halv säsongs träning med +300 km segdrag på VR.
Nej, man sabbar inte en halv säsongs träning med +300 km segdrag på VR.
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 20:45Nu tänker jag på Hassansketchen där de ringer upp två pizzerior och kopplar ihop dem med varandra 😉 det enda som behövs är ett "Campa är Italienskt bjäffs"
😀
Nu tänker jag på Hassansketchen där de ringer upp två pizzerior och kopplar ihop dem med varandra 😉 det enda som behövs är ett "Campa är Italienskt bjäffs"
😀