Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

jajaja. Jag körde den samma år jag körde LL-cuppen o jag sabbade inte hela säsongen...
Men alla är olika 😉

Stopp stopp nu spelar jag singel-memory o vad ser jag långloppscuppen o långloppscuppen japp jag har hittat ett par! Lisa + Jonas. MTB å hela köret. Å då kan du ju rasta hunden å fixa min bakväxel när du ändå är i närheten Jonas! 😀

Fasen jag skulle nog

Anytime! Hojjade ju faktiskt Lida Loop i somras (Lång Loppscupen blir -09) så till Lida hittar jag ju om det skulle passa:-)
Fixar givetvis din hoj Carina och jycken tar jag självklart med på en lubbar sväng åxå 🙂

-Lisa, jag är på när du har tid och det passar i min kalender. Du kan ge mig lite teknikknep för MTB också. Jag kan väl knappast behöva mina BMX-skills, finns ingen cooping på träden.

-Jag garvar hejdlöst åt alla som drar igång cykelsnacket!! Ni är ju en

Om du kan tänka dig att skippa några mellanled, så har du i alla fall en f.d. orienterar-nörd här. 🙂 Ja, nörd är jag kanske fortfarande, men jag har nog inte orienterat sen 5-dagars 1991, tror jag, så egentligen vet jag inte om jag ens får kalla mig orie

Jamen du e ju en sån sötnos Jonas! Jycken e faktiskt cykeltränad men han har aldrig varit med på MTB-runda förstås (#) där vågar jag inte ge några garantier.

Idag fixade faanskapet en blå fot åt mig. Möter en karl som ger mig (eller hunden - oklar vilke

Fint "rödtjut"? Tja, de 72 flaskorna Clos Saint Jean Deus-Ex Machina som släpptes för 599:-/st i måndags försvann ju snabbt. Annars hade ju en sådan varit en riktigt fin present - om man hade kunnat skiljas från den. Priset i USA ligger f.n. på USD450 och

Tjoho! En som vågar kliva ur garderoben och erkänna sig som Fd orienterare!! Jaa det är ju samma här och kan tillstå att hipfaktorn är tämligen låg. I alla fall bland gemene man. Dock finns det idrottare/motionärer som har förstått hur otroligt vältränade

Elit-klasserna höll jag mig långt ifrån, Micael. Jag harvade mest runt i A- och B-klasserna, som det hette på min tid. Hade väl min "storhetstid" som 12-åring och sen gick det utför! 🙂 Nej, hipfaktorn var låg, men sen när det var orientering på gympan i

Carin...det märks att du haft en dålig dag....helt enkelt....

David...förstod inte dina kommentarer angående VR ...seg är den väl bara om du cyklar segt själv...30 mil är en skön utsträckning ibland.... det brukar vara en skön ladding för mina turer i F