Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kalle... Jag ska ju förbi Lkpg imorgon på väg hem...
JAg kanske ser en glimt av dig då jag kör förbi i 200 med min fina bil. Jag tutar hysteriskt om jag ser dig!!

Jag hade en träningsdate inplanerad i helgen, men till följd av en elak förkylning känns det inte så lämpligt att sticka ut och paddla. Tips på andra aktiviteter att ägna sig åt som är mindre fysiskt ansträngande?

De fyra-fem timmarna var sannolikt uppdelade på flera pass, morgon och em-kväll.

Det är klart att du ska köra trettio milspass, om du tror att det är vettigt fysiologiskt.

jo...Jag kör helst landsväg...och helst i berg...och sånna har vi inte värda namnet kring Stockholm...men det är rätt najs och komma hem lerig och blöt efter att ha glyttat sig i Skogen också!

Ja!!
Lerig o blöt erfer att ha glyttat sig i skogen!!!
Ja!!

kör inte i 200 förbi stanna till o fram med cykeln o häng med i stället 😉
de duktiga trafikpoliserna vi har kan göra det dyrt o kortlöst om du har otur osså

tror jag själv är lite snabbare när kurvorna kommer på mtb än cx har bägge men har lite bättr

Jag har inte cyklen med mig tyvärr, denna gång...
JAg vet allt om Östgötska trafikpoliser.... ser dem jämt ute o jagar bovar...

åhhh Anna får du gå på paddeldejter, avis.

Ni kan ju sitta och blädra i senaste Paddling över en kopp te om du är sliten.

Hasse

Oki, träningsdejter var ämnet.

Nu har jag en fråga till honorna här i forumet.
Första kyssen.

Tidigare har jag alltid var av den åsikten att på första kyssen kör man på liksom
inget småjamsande utan mer som vanligt hångel (vilket i är min favvo variant)

jag är hane så du kanske inte är så nyfiken på mitt svar... 😉 men jag passar iallafall bäst in på din beskrivning av hur honor vill ha det... Vi får väl se huruvida ditt antagande är riktigt när svaren börjar droppa in...