Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

intressant, sätter på mig min sigmund-min och funderar.

Hasse

carina, jo men om du får välja blir det mest läppar och nästan ingen tunga
eller tunga på en gång (fasiken vad låter romantisk när man skriver det så här)

har du en god och välutbildad tunga säger jag tunga!!
Annars är dejten slut!!

Alltså Hans, vad är det som tynger ditt hjärta så? Tror du inte det löser sig på plats? 😉

Carina, pajja inte min sifo nu.
Klart det ordnar sig men jag är en nyfiken själ.

För sifot: om en vilt främmande karl börjar slaska runt i mitt ansikte utan förvarning blir jag nog lite.... ja, tveksam.

Hans: Det blev en tur till Carl Larsson-gården igår. Paddlingen är uppskjuten till nästa helg istället. På din andra fråga låter jag bli att svara eftersom jag skulle stöka till din statistik. 😉

men Hans, nu måste jag klämma in en rad! Menar du endast under datingperiden eller menar du även senare i ett förhållande? Om du även menar senare i förhållandet så SKA en tunga användas till MER saker, tycker jag (rodnar nästan) och jag tror kvinnor tyck

Tholle jag tror Hans blir sur när du hoppar över till hans fråga 2 innan han har fått in statistiken på 1:an!

Enligt en tråd på Helgons sexforum så finns det ett alarmerande antal kvinnor som inte gillar det där... jag kan absolut inte förstå det... iofs har jag aldrig provat att vara på the receiving end (något av en fysisk omöjlighet)... det kanske inte är så t