Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ska väl bidra till Hans statistiska underlag jag också...

Inte bara puss på munnen i alla fall, utan tungan får gärna vara inblandad. Sen behöver ju mannen ifråga inte direkt undersöka hur många visdomständer jag har så där i första kyssen, men lite lago

Det blir nog inte sammanställt förrän efter det praktiska delprovet 😉

Vågar jag ens fråga om hur det delprovet ska gå till? Kvinnor i en rad, män i en annan, och sen ska alla "hälsa" på alla, som när man tackar varandra efter en match, eller har du några andra idéer? 🙂

Men Berit, det är väl inte bara trevligt va? Det är ju gôrgôtt 😀
Sätt upp mig i statistiken för "hela mulen" (för att citera C Svensson).

Njah jag tror Hans håller sig till läroplanen, kysso-08 som den heter, men jag kan det exakta innehållet lite dåligt. Men jag måste tillstå att jag är mycket nyfiken på fråga 2. Hans! Hallå?

Jag är född och uppvuxen i 08-land, Jonas - kan knappt stava till det där du skrev... Men okej då, betydligt mer än lite lagom trevligt är det allt! 🙂

ô utalas som ö fast inte riktigt med betoning på ö som i öhhh, hmmm svårt att beskriva men om du tänker dig "görgött" på värmländska så har du ordet perfekt 🙂

Okej jag lugnar mig tills vi släppt de första kyssrna. Håller dessutom med om att tungan inte ska in för långt (i munnen alltså) och dessutom inte runt hela ansiktet.
Förlåt Hans, jag kollar resten av kroppen m.a.p. hur tungan används, och du tar nyllet.

Jag får ta och jobba på den där dialekten, tror jag! Kom på att jag var Kalmarit i tre år också, så jag får väl dra till med att det är "redigt gått" eller något åt det hållet.

jisses ni är roliga ni 😀

Carina skönt att se att du styr upp det hela när jag är och tränar.
Självklart samlar jag all min data till läroplanen kysso-08.

Som den vetenskapliga undersökare jag är så ger jag inga övriga kommentarer
innan svarstiden är sl