Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har länge velat börja klättra! Men jag har inte riktigt kommit till det stadiet ännu rent fysiskt! Ska kämpa vidare med min rehabiliterings träning, våren/ nästaa sommar kanske? ;P

Jojjemän, det var Kumlabon (jag alltså) som dejtade Carina (V) Nu får vi se hur det går för de andra Jonasarna om det var nått med namnet eller helt enkelt Kumla som lockade henne 😉

Hursomhaver så var det klart spännande, kul, nervöst, skoj etc.etc... S

man är alltså akter kanoterad

jahapp, det var det det. Bara att bryta ihop och komma igen 🙂

Klätterdejt låter som något som skulle passa mig. 😉

Linda,
vad gör du i helgen?

(H:)

Hur fasiken kunde jag missa den här tråden?!

Man skola inga andra Jonas hava bredvid den i fasta paviljongen! (Fast ge faan i mässingsknopparna).

Hälsningar från Maria - hon undrade såklart hur det går. Å vem gör inte det? "Hur fel kan det bli?" Mjah d

Här är man borta från läsningen ett litet tag och missar allt skvaller och spännande saker som pågår 😉

Men tänkte återkoppla lite till träningsdejting. Kan inte allt dejtande ses som träning inför den dagen man träffar rätt?
Vagt i mitt minne surrar sif

Å herregud 1 dejt höll på att ta kol på mig - har jag bara 429 kvar?!

Mässingsknopparna får nog bli ett fortsatt mysterium, min övervakare skulle ju aldrig tillåta att jag släpade med mig stöldgods efter frigång. För inte tala om att jag skulle få förlängd tid på paviljongen 🙂

Ska man dra ihop till 430 st dejter så är de