Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 19:40Golfdejter och bowlingsdejter är de träningsdejter som funkar bäst, tycker jag. Då behöver man inte svettas så mycket, man har tid att spana in den bästa sidan och kan vinna eller förlora lite som det passar. (L)
Golfdejter och bowlingsdejter är de träningsdejter som funkar bäst, tycker jag. Då behöver man inte svettas så mycket, man har tid att spana in den bästa sidan och kan vinna eller förlora lite som det passar. (L)
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 20:08Åh 2 st MTB-killar!!
NICE!
Anledningen till att jag bara cyklar söder om stan är att jag inte haft någon bra anledning till att bege min norr över. Jag har dock hört talas om NIC-spåret så en visning av det när jag blivit kvitt min förkylning kankse är en
Åh 2 st MTB-killar!!
NICE!
Anledningen till att jag bara cyklar söder om stan är att jag inte haft någon bra anledning till att bege min norr över. Jag har dock hört talas om NIC-spåret så en visning av det när jag blivit kvitt min förkylning kankse är en
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 20:11Joachim, var hittar man dig på cyklen då??
Söder norr öst eller väst.
Joachim, var hittar man dig på cyklen då??
Söder norr öst eller väst.
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 22:20får man som MTB-rookie haka på er mera rutinerade? En av anlednignarna till att jag inte kommit ut och cyklat i skogen än är nämligen att jag inte vet vart jag kan cykla. Ja, jo det finns många beskrivningar att cykla dit ochdit där finns schyssta spår ..
får man som MTB-rookie haka på er mera rutinerade? En av anlednignarna till att jag inte kommit ut och cyklat i skogen än är nämligen att jag inte vet vart jag kan cykla. Ja, jo det finns många beskrivningar att cykla dit ochdit där finns schyssta spår ..
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 07:18Klart man får det Håkan.
Men jag undrar en sak... du är väldigt lik Mr Arnold på din profilbild. Är det bara en tillfällighet eller är ni släkt 🙂
Klart man får det Håkan.
Men jag undrar en sak... du är väldigt lik Mr Arnold på din profilbild. Är det bara en tillfällighet eller är ni släkt 🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 07:19Russinnötter
Russinnötter
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 09:24whoptidoooo, jag får följa med (H:) När åker vi? Ska på födelsedagskalas på lördagkväll men annars är jag öppen för förslag...
Arnold och jag är väldigt lika varandra, vi har nästan identiskt lika glugg mellan framtänderna (H)
Annars använder jag bilden
whoptidoooo, jag får följa med (H:) När åker vi? Ska på födelsedagskalas på lördagkväll men annars är jag öppen för förslag...
Arnold och jag är väldigt lika varandra, vi har nästan identiskt lika glugg mellan framtänderna (H)
Annars använder jag bilden
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 09:34Herregud vilken egotripp han är på!!
Herregud vilken egotripp han är på!!
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 10:52Jag är ute på sjön o seglar i helgen tyvärr 🙁
Jag är ute på sjön o seglar i helgen tyvärr 🙁
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 12:42Lisa: Eftersom jag bor i Tumba och har typ 2 minuter till Lida Loop spåren så blir det en hel del träning där. Men även i större cirklar mot Huddinge, Flemmingsberg, Södertälje osv. Söder om stan alltså. Har i sommar även fått en guidad provtur i Nacka oc
Lisa: Eftersom jag bor i Tumba och har typ 2 minuter till Lida Loop spåren så blir det en hel del träning där. Men även i större cirklar mot Huddinge, Flemmingsberg, Södertälje osv. Söder om stan alltså. Har i sommar även fått en guidad provtur i Nacka oc