Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTräningskompisar sökes sthlm
You need to log in to create posts and topics.

Hej

Jag söker en eller flera träningskompisar att springa med 2-3 ggr i veckan. Helst ska du bo söder om stan så att vi inte bor så långt ifrån varann.

Jag är en 20 år gammal tjej som bor i Enskede och studerar fysik på universitetet. Jag är inte i så

Ett tips är att hänga med det här gänget på måndagskvällar vid Karlbergs slott http://www.runday.se/ Jag har varit en gång och det var ett glatt gäng i blandade åldrar och snabbhet som tränade tillsammans. Den kvällen jag var med fanns det två grupper och

Hallå.

Finns i Hammarby Sjöstad så inte jättelångt ifrån, sprungit 3 Lidingölopp, ett ultralopp, en halvmara och många 10km lopp senaste åren, dock inte ett marathon 🙂 Kommer iofs springa jubileumsmarathon i sommar men vet att jag kommer vilja springa d

Hoppsan......verkligen rolig läsning!?

Vad var det som var roligast, Kjell?

Det här "inte så bra form just nu men siktar på maran under 3 timmar" fick åtminstone mig att att känna av lite tics i vänster ögonbryn.

Det var ju satt som ett låååångsiktigt mål. Typ som en drömgräns?
(och det gäller även den trevlige unge herrn som erbjudit sitt träningssällskap och som inte direkt är på den nivån som trådskaparen efterlyste, utan snarare några år före i träningen, elle

Men Peter P.....hur har du det med humorn egentligen???????
Sådana här uppenbart otroligt roliga dialoger måste jag bara inte få översätta....läs för sjuttsigen å le alt gapskratta...?!

Ä, jag förstod bara inte om det var roligt som om du blev varm om hjärtat eller om det var roligt som en hånskratt. Nu vet jag 😉
Jag tycker det var trevligt med lite ambition jag.

Men Kjelle, spara bitterheten till oss gamlingar och låt ungdomarna ha kv

Hej Maxine,

Jag håller med Camilla, välkommen till Runday! Vi tränar varje måndag kl 18.00 och du kan läsa på http://www.runday.se.

Det är gratis och vi är ett stort gäng med varierande ambitioner. Allt från sådana som mig, dvs halvgamla tanter som springer fö