Quote from Guest on 30 March 2012, 09:55Hej
Jag söker en eller flera träningskompisar att springa med 2-3 ggr i veckan. Helst ska du bo söder om stan så att vi inte bor så långt ifrån varann.
Jag är en 20 år gammal tjej som bor i Enskede och studerar fysik på universitetet. Jag är inte i så
Hej
Jag söker en eller flera träningskompisar att springa med 2-3 ggr i veckan. Helst ska du bo söder om stan så att vi inte bor så långt ifrån varann.
Jag är en 20 år gammal tjej som bor i Enskede och studerar fysik på universitetet. Jag är inte i så
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 10:05Ett tips är att hänga med det här gänget på måndagskvällar vid Karlbergs slott http://www.runday.se/ Jag har varit en gång och det var ett glatt gäng i blandade åldrar och snabbhet som tränade tillsammans. Den kvällen jag var med fanns det två grupper och
Ett tips är att hänga med det här gänget på måndagskvällar vid Karlbergs slott http://www.runday.se/ Jag har varit en gång och det var ett glatt gäng i blandade åldrar och snabbhet som tränade tillsammans. Den kvällen jag var med fanns det två grupper och
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 12:52Hallå.
Finns i Hammarby Sjöstad så inte jättelångt ifrån, sprungit 3 Lidingölopp, ett ultralopp, en halvmara och många 10km lopp senaste åren, dock inte ett marathon 🙂 Kommer iofs springa jubileumsmarathon i sommar men vet att jag kommer vilja springa d
Hallå.
Finns i Hammarby Sjöstad så inte jättelångt ifrån, sprungit 3 Lidingölopp, ett ultralopp, en halvmara och många 10km lopp senaste åren, dock inte ett marathon 🙂 Kommer iofs springa jubileumsmarathon i sommar men vet att jag kommer vilja springa d
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 19:32Hoppsan......verkligen rolig läsning!?
Hoppsan......verkligen rolig läsning!?
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 21:10Vad var det som var roligast, Kjell?
Vad var det som var roligast, Kjell?
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 21:35Det här "inte så bra form just nu men siktar på maran under 3 timmar" fick åtminstone mig att att känna av lite tics i vänster ögonbryn.
Det här "inte så bra form just nu men siktar på maran under 3 timmar" fick åtminstone mig att att känna av lite tics i vänster ögonbryn.
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 21:44Det var ju satt som ett låååångsiktigt mål. Typ som en drömgräns?
(och det gäller även den trevlige unge herrn som erbjudit sitt träningssällskap och som inte direkt är på den nivån som trådskaparen efterlyste, utan snarare några år före i träningen, elle
Det var ju satt som ett låååångsiktigt mål. Typ som en drömgräns?
(och det gäller även den trevlige unge herrn som erbjudit sitt träningssällskap och som inte direkt är på den nivån som trådskaparen efterlyste, utan snarare några år före i träningen, elle
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 22:52Men Peter P.....hur har du det med humorn egentligen???????
Sådana här uppenbart otroligt roliga dialoger måste jag bara inte få översätta....läs för sjuttsigen å le alt gapskratta...?!
Men Peter P.....hur har du det med humorn egentligen???????
Sådana här uppenbart otroligt roliga dialoger måste jag bara inte få översätta....läs för sjuttsigen å le alt gapskratta...?!
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 23:29Ä, jag förstod bara inte om det var roligt som om du blev varm om hjärtat eller om det var roligt som en hånskratt. Nu vet jag 😉
Jag tycker det var trevligt med lite ambition jag.Men Kjelle, spara bitterheten till oss gamlingar och låt ungdomarna ha kv
Ä, jag förstod bara inte om det var roligt som om du blev varm om hjärtat eller om det var roligt som en hånskratt. Nu vet jag 😉
Jag tycker det var trevligt med lite ambition jag.
Men Kjelle, spara bitterheten till oss gamlingar och låt ungdomarna ha kv
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 14:46Hej Maxine,
Jag håller med Camilla, välkommen till Runday! Vi tränar varje måndag kl 18.00 och du kan läsa på www.runday.se.
Det är gratis och vi är ett stort gäng med varierande ambitioner. Allt från sådana som mig, dvs halvgamla tanter som springer fö
Hej Maxine,
Jag håller med Camilla, välkommen till Runday! Vi tränar varje måndag kl 18.00 och du kan läsa på http://www.runday.se.
Det är gratis och vi är ett stort gäng med varierande ambitioner. Allt från sådana som mig, dvs halvgamla tanter som springer fö