Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 18:53haha bara för att jag kanske ligger före, vem vet, betyder väl det inte att jag inte kan träna med någon som inte har samma löprutin som mig?
Kul att kunna peppa och hjälpa till med att vara trevligt löpsällskap. Om hon dessutom ska ner mot samma mål är
haha bara för att jag kanske ligger före, vem vet, betyder väl det inte att jag inte kan träna med någon som inte har samma löprutin som mig?
Kul att kunna peppa och hjälpa till med att vara trevligt löpsällskap. Om hon dessutom ska ner mot samma mål är
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 19:31Han ville väl imponera på lilla fröken...:-)
Han ville väl imponera på lilla fröken...:-)
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 21:04Neeeeej...... då....... Daniel är bara en kille som vill hjälpa en tjej med hennes träning å på samma biljett få den egna träningen att fungera. Ja jag tycker att det låter som vilken träningsgrej som helst å jag hoppas att dom får ut myche av sin gemensa
Neeeeej...... då....... Daniel är bara en kille som vill hjälpa en tjej med hennes träning å på samma biljett få den egna träningen att fungera. Ja jag tycker att det låter som vilken träningsgrej som helst å jag hoppas att dom får ut myche av sin gemensa
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 23:30haha David och inte Daniel om du syftade på mig och jag har det fint med min fästmö som just nu viker sig av skratt åt era inlägg 😉
haha David och inte Daniel om du syftade på mig och jag har det fint med min fästmö som just nu viker sig av skratt åt era inlägg 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 06:38David: Jag bor i Skarpnäck och kan behöva lite draghjälp 🙂
Jag är total nybörjare, och då menar jag verkligen nybörjare. Nu har jag börjat med att springa 300 m och gå 100 m.Mitt ena mål för i år är att komma runt Midnattsloppet.
David: Jag bor i Skarpnäck och kan behöva lite draghjälp 🙂
Jag är total nybörjare, och då menar jag verkligen nybörjare. Nu har jag börjat med att springa 300 m och gå 100 m.
Mitt ena mål för i år är att komma runt Midnattsloppet.
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 09:55jamenokej, jag ställer väl upp då. Sluta bråka nu barn, farsan Baloo ordnar det här.
Skulle Maxine kunna tänka sig hasa runt med oss äldre farbröder som gott och väl passerat 30 så är du varmt välkommen att hänga med Tomas och mig på onsdagsmorgnar. Vi st
jamenokej, jag ställer väl upp då. Sluta bråka nu barn, farsan Baloo ordnar det här.
Skulle Maxine kunna tänka sig hasa runt med oss äldre farbröder som gott och väl passerat 30 så är du varmt välkommen att hänga med Tomas och mig på onsdagsmorgnar. Vi st
Quote from Elias Engqvist on 1 April 2012, 10:35Jaså, ni diskriminerar oss otrevliga???
Jaså, ni diskriminerar oss otrevliga???
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 19:33Håller med dig Christer...aldrig i helvete får man vara me på någe kul...å de e väl inte undra på att man är som man är..!
Håller med dig Christer...aldrig i helvete får man vara me på någe kul...å de e väl inte undra på att man är som man är..!
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 20:09Men håken Håkan, måste sällskapet vara trevligt också. Nu vet jag inte hur jag ska göra på onsdag (#)
Christer o Kjell, klart att alla som dyker upp får vara med. (t+)
Startplatsen kan även förläggas till Årstaberg om någon visar ett sådant intresse.
Men håken Håkan, måste sällskapet vara trevligt också. Nu vet jag inte hur jag ska göra på onsdag (#)
Christer o Kjell, klart att alla som dyker upp får vara med. (t+)
Startplatsen kan även förläggas till Årstaberg om någon visar ett sådant intresse.
Quote from Elias Engqvist on 1 April 2012, 20:28Haha, nä jag kommer inte - jag ska till fjället istället!
Haha, nä jag kommer inte - jag ska till fjället istället!