Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 20:29Tack Tomas...(hoppas att det blev rätt namn nu???)....
Jag tycker faktiskt att Maxine å David ska få vara bara dom tillsammans å få springa den här så otroligt spännande å fräscha jogging-turen utan medverkan av några andra....Låt MAN och KVINNA tillsamm
Tack Tomas...(hoppas att det blev rätt namn nu???)....
Jag tycker faktiskt att Maxine å David ska få vara bara dom tillsammans å få springa den här så otroligt spännande å fräscha jogging-turen utan medverkan av några andra....Låt MAN och KVINNA tillsamm
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 22:00Jag vet inte om detta spårade här ( Kjelle, det är nästan så jag får ta fram öl och chipsen) .. men jag vill säga att ni är hjärtligt välkomna till aspuddengruppen. Vi är sällan i Aspudden, men håller oss ofta till röda linjen (Sätra, Mälarhöjden, Vinterv
Jag vet inte om detta spårade här ( Kjelle, det är nästan så jag får ta fram öl och chipsen) .. men jag vill säga att ni är hjärtligt välkomna till aspuddengruppen. Vi är sällan i Aspudden, men håller oss ofta till röda linjen (Sätra, Mälarhöjden, Vinterv
Quote from Funbeat user on 2 April 2012, 13:09Du är som MoA säger välkommen till oss i Aspudden (eller i förorten omkring) har inte blivit fasta dagar men vi är ett gäng som alla tycker det är trevligare att träna med sällskap där.
Varierande nivåer så du kan få hjälp att komma igång samt hjälp att
Du är som MoA säger välkommen till oss i Aspudden (eller i förorten omkring) har inte blivit fasta dagar men vi är ett gäng som alla tycker det är trevligare att träna med sällskap där.
Varierande nivåer så du kan få hjälp att komma igång samt hjälp att