Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTräningsläger/resa
You need to log in to create posts and topics.

Ewa, vad tränade du där nere?
Hur såg löpmöjligheterna ut?
Hur varmt var det?

Va roligt att höra, å ska jag titta kanske på dom, nästa gång jag åker
/Ulrika

Jag och maken har varit med Springtime travel till Monte Gordo, Portugal, för ett par år sen. Det kan vi varmt rekommendera. I år testar maken och jag att åka med TriMallorca, http://www.trimallorca.se, som iofs har cykling, löpning, simning som huvudtema, men o

Oj vad det låter kul. Berätta snälla hur det var:-)

Vilka många bra tips det fanns här!

Jag är intresserad av träningsdagar här i Stockholm, är det nån som känner till några?

Jag tänker mig en arrangerad träningsdag då man får träna olika pass, få nån eller några föreläsningar och bra mat under dagen, el

Jonas! Jag tränade löpning, löpskola, intervaller, vi körde stafett en eftermiddag (himla kul). Efter varje morgonjogg var det funtionell träning med stretch. Sen under dagen fanns det; Afro-Power dance, yoga och power-yoga, dans pass såsom MTV moves, Zu

@Ulrika, kul att du skall åka på CroRunning! 😀
Jag skall nämligen också åka med dit. Det kommer att bli super!

Vilken av veckorna kommer du att åka?

Jag ska också till Kroatien i sommar. Jag åker hem till Kroatien varje år i juni. Sedan åker jag tillbaka hem till Sverige varje augusti. Var någonstans i Kroatien ska ni vistas?

Jag är riktigt sugen på att ordna en träningshelg i Stockholmstrakten med mitt eget PT-företag. Vad skulle ni önska er i form av träningspass, föreläsningar m.m.? Och skulle det vara lämpligt att hitta ett boende i anslutning till detta, så att vi riktigt

Jag har planerat ett i Hedemora-trakten - men jag vill inte göra reklam för det här...