Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 20:11@Andreas. Va rooligt, då ses vi.O nej har aldrig gjort en sånhär resa förut, så är rätt pirrig. Är d ok om jag addar dig på fejjan? Har pojkvän, så handlar inte om det, utan vore roligt att ha kontakt eftersom vi så småningom ses, el va tycker du:-)
@Andreas. Va rooligt, då ses vi.O nej har aldrig gjort en sånhär resa förut, så är rätt pirrig. Är d ok om jag addar dig på fejjan? Har pojkvän, så handlar inte om det, utan vore roligt att ha kontakt eftersom vi så småningom ses, el va tycker du:-)
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 21:15@ Ulrika och Andreas jag ska också med CroRunning (www.crorunning.com) till Kroatien :D!! Kul att se att fler oxå ska dit samma vecka som jag! Det börjar närma sig nu. Vad ser ni mest framemot?
@ Ulrika och Andreas jag ska också med CroRunning (www.crorunning.com) till Kroatien :D!! Kul att se att fler oxå ska dit samma vecka som jag! Det börjar närma sig nu. Vad ser ni mest framemot?
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 11:28@Lotta va kul, yeey. Är d ok om jag addar dig oxå?. Jag ser mest framemot att se landet o vara på semester utan att gå upp i vikt haha:-) Du då?
@Lotta va kul, yeey. Är d ok om jag addar dig oxå?. Jag ser mest framemot att se landet o vara på semester utan att gå upp i vikt haha:-) Du då?
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 15:31jag har just bokat Training Camp Portugal 29 sept, verkar suveränt bra! 😉 Ngn annan som åker dit samtidigt, själv eller med vänner? 🙂
jag har just bokat Training Camp Portugal 29 sept, verkar suveränt bra! 😉 Ngn annan som åker dit samtidigt, själv eller med vänner? 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 08:42Är oxå sugen på en höstresa med Springtime, men jag får nog allt hålla mig tills våren är i antågande om jag inte råkar springa på en hög med pengar någonstans.
Är oxå sugen på en höstresa med Springtime, men jag får nog allt hålla mig tills våren är i antågande om jag inte råkar springa på en hög med pengar någonstans.
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 18:15@Ulrika, absolut, inga problem! Har tackat ja till din vänförfrågan nu 🙂
@Lotta, har inte varit i Kroatien förut och det verkar så himla fint där. Kan verkligen tänka mig att det finns grymt trevliga löparstråk uppe bland bergen kring Tucepi. Detta i k
@Ulrika, absolut, inga problem! Har tackat ja till din vänförfrågan nu 🙂
@Lotta, har inte varit i Kroatien förut och det verkar så himla fint där. Kan verkligen tänka mig att det finns grymt trevliga löparstråk uppe bland bergen kring Tucepi. Detta i k
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 09:18Jepp, såg det. Superroligt. Om inte annars så ses vi sen på Arlanda tjoohoooo
Jepp, såg det. Superroligt. Om inte annars så ses vi sen på Arlanda tjoohoooo
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 19:39Är det ngn som funderar på att åka på träningsresa, kan jag verkligen rekommendera Crorunning, som jag reste med i somras. Bra löpning. Personligt, och verkligen för alla, både nybörjare och dom snabbare. Dessutom är Kroatien det vackraste landet jag vari
Är det ngn som funderar på att åka på träningsresa, kan jag verkligen rekommendera Crorunning, som jag reste med i somras. Bra löpning. Personligt, och verkligen för alla, både nybörjare och dom snabbare. Dessutom är Kroatien det vackraste landet jag vari
Quote from Funbeat user on 17 September 2013, 20:40Hej! Ska åka till Portugal på träningsläger med Blossom T och flera andra den 19okt ! Finns det fler som ska åka dit? Jag åker själv hade varit kul om man kände någon??
Hej! Ska åka till Portugal på träningsläger med Blossom T och flera andra den 19okt ! Finns det fler som ska åka dit? Jag åker själv hade varit kul om man kände någon??
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 21:09Eller kanske något träningsläger i fjällen? Team Nordic Trail har anordnat några och det kommer säkert flera! Det finns säkert andra aktörer också. Ska själv prova en långhelg i Edsåsdalen med löpning, boende och mat inkluderad. Det blir första gången jag
Eller kanske något träningsläger i fjällen? Team Nordic Trail har anordnat några och det kommer säkert flera! Det finns säkert andra aktörer också. Ska själv prova en långhelg i Edsåsdalen med löpning, boende och mat inkluderad. Det blir första gången jag