Quote from Guest on 7 July 2010, 14:37Hej,
Jag letar efter ett linne, ärmlös topp eller vad det nu heter, som man kan springa i, men som inte har en sån inbyggd B-del. Har kollar runt men inte hittat nåt. Någon som har tips??
Hej,
Jag letar efter ett linne, ärmlös topp eller vad det nu heter, som man kan springa i, men som inte har en sån inbyggd B-del. Har kollar runt men inte hittat nåt. Någon som har tips??
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 14:47Nike, Adidas - kolla på löplabbet, Stadium.
Nike, Adidas - kolla på löplabbet, Stadium.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 14:48Ja det är ju det jag har, utan resultat...kanske de har tagit slut i hettan.
Ja det är ju det jag har, utan resultat...kanske de har tagit slut i hettan.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 14:51Jag brukar springa i Craft linne (L 1 Ventilation) när det är varmt. Tunnt smidigt och inga sömmar som skaver 🙂
Jag brukar springa i Craft linne (L 1 Ventilation) när det är varmt. Tunnt smidigt och inga sömmar som skaver 🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 14:54Var har du hittat craftlinnet?
Var har du hittat craftlinnet?
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 15:00jag skulle också gärna prova Craft, 🙂
jag skulle också gärna prova Craft, 🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 15:22Jag köpte ett jätteskönt Adidas-linne från www.wiggle.co.uk.
Jag köpte ett jätteskönt Adidas-linne från http://www.wiggle.co.uk.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 15:24Jo, jag var åxå runt och kollade på Intersport och Stadium förra veckan i jakt på löparlinne. Det fanns några få linnen kvar på rean, men jag hittade inga löparlinnen i ordinarie sortiment. Däremot köpte jag ett schysst Röhnisch och ett Nike i funktionsma
Jo, jag var åxå runt och kollade på Intersport och Stadium förra veckan i jakt på löparlinne. Det fanns några få linnen kvar på rean, men jag hittade inga löparlinnen i ordinarie sortiment. Däremot köpte jag ett schysst Röhnisch och ett Nike i funktionsma
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 15:26Jag har köpt mina på Löplabbet, vet faktiskt inte var de finns annars.
Jag har köpt mina på Löplabbet, vet faktiskt inte var de finns annars.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 18:20HM har billiga bomullslinnen som inte är värsting-träningsteknoligi men som både är billiga o passar bra för åtm mig att springa i - vet inte hur deras tjejlinnen är
HM har billiga bomullslinnen som inte är värsting-träningsteknoligi men som både är billiga o passar bra för åtm mig att springa i - vet inte hur deras tjejlinnen är