Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 18:38Mitt favolinne var ett nödköp på Marks & Spencer i Edinburgh. Var in på deras hemsida för att se om det fanns, men det gjorde det inte!
Mitt favolinne var ett nödköp på Marks & Spencer i Edinburgh. Var in på deras hemsida för att se om det fanns, men det gjorde det inte!
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 18:46Kom just på att det fanns Craftlinnen i Team Sportias tält under Vätternveckan så de borde väl ha Craft även annars......
Kom just på att det fanns Craftlinnen i Team Sportias tält under Vätternveckan så de borde väl ha Craft även annars......
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 18:58Runners store i Sthlm verkar ha craft och andra:
http://www.runnersstore.se/Main/Articles.asp?hgid=1&ArtGrp=110
Runners store i Sthlm verkar ha craft och andra:
http://www.runnersstore.se/Main/Articles.asp?hgid=1&ArtGrp=110
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 20:13HM har också bra träningslinnen. Hittade ett på rean för 75 kr. 🙂
HM har också bra träningslinnen. Hittade ett på rean för 75 kr. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 21:37Tack Anna - fina toppar på runnersstore websida.
Tack Anna - fina toppar på runnersstore websida.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 22:31Självklart springer jag i funbeatlinne 🙂
Självklart springer jag i funbeatlinne 🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 22:46Det orangea Adidaslinnet (edit: på Runners Storesidan) köpte jag på mässan i Göteborg för 350. Det är skönt men har ju inbyggd bh vilket ju inte önskades. (intressant är att linnet sitter åt tight som sjutton, men bh-delen är jättestor innanför. Behöver k
Det orangea Adidaslinnet (edit: på Runners Storesidan) köpte jag på mässan i Göteborg för 350. Det är skönt men har ju inbyggd bh vilket ju inte önskades. (intressant är att linnet sitter åt tight som sjutton, men bh-delen är jättestor innanför. Behöver k
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 23:27Craft är överlägset! Kan rekomenderas! Mina linnen har jag haft sen 2005, välanvända men som nyskick!
Craft är överlägset! Kan rekomenderas! Mina linnen har jag haft sen 2005, välanvända men som nyskick!
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 08:55Tack Ina - jag undrade om just den oranga linnet.
Kanske borde svänga förbi Runners store & titta.
Tack Ina - jag undrade om just den oranga linnet.
Kanske borde svänga förbi Runners store & titta.
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 11:33Mitt Newline-linne köpte jag förra året och går runt i hela tiden, älskar det! (t+)
Mitt Newline-linne köpte jag förra året och går runt i hela tiden, älskar det! (t+)