Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 20:48Hittade Craft på både Intersport och Team sportia idag 200:- för svart och 250:- för vitt av någon anledning??? Fanns någon hallonröd variant också........ Good luck!
Hittade Craft på både Intersport och Team sportia idag 200:- för svart och 250:- för vitt av någon anledning??? Fanns någon hallonröd variant också........ Good luck!
Quote from ellen olsson on 8 July 2010, 21:16Hallonröd låter bäst. 🙂
Hallonröd låter bäst. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 00:06Fler som haft samma problem som jag... Trodde det bara var i Malmö. Jag var runt i förra veckan och ville ha några linnen att kunna träna i för att kunna få lite snyggare solbränna. 🙂 Insåg att jag nog inte tränade så mycket förra sommaren efter jag inte
Fler som haft samma problem som jag... Trodde det bara var i Malmö. Jag var runt i förra veckan och ville ha några linnen att kunna träna i för att kunna få lite snyggare solbränna. 🙂 Insåg att jag nog inte tränade så mycket förra sommaren efter jag inte
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 08:19Maria tipsade längre upp om www.wiggle.co.uk
Jag beställde tre linnen därifrån i slutet av förra veckan och kunde hämta ut dom på posten i början av denna veckan. Känns både smidigare och billigare än att köpa i Sverige. 🙂
Maria tipsade längre upp om http://www.wiggle.co.uk
Jag beställde tre linnen därifrån i slutet av förra veckan och kunde hämta ut dom på posten i början av denna veckan. Känns både smidigare och billigare än att köpa i Sverige. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 15:33Casall har lite "tjejigare" linnen, bl a med mer urringning än man vanligtvis ser på träningskläder.
Casall har lite "tjejigare" linnen, bl a med mer urringning än man vanligtvis ser på träningskläder.
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 07:57jag har ett lätt, tunt Salomonlinne som fyndades på nån "utebutik" i Gbg.
jag har ett lätt, tunt Salomonlinne som fyndades på nån "utebutik" i Gbg.
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 11:51Såg ett litet linne i funktionsmatrial på Åhlens.
Men är det över 18-20C så springer jag i sportBH.
Såg ett litet linne i funktionsmatrial på Åhlens.
Men är det över 18-20C så springer jag i sportBH.
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 12:33Nu börjar jag inse att det är springa i sport BH som gäller..
Nu börjar jag inse att det är springa i sport BH som gäller..
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 17:22Sprang idag och det var definitivt sport-BH som gällde, phu vad varmt och svettigt!! (H)
Sprang idag och det var definitivt sport-BH som gällde, phu vad varmt och svettigt!! (H)
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 20:22Lyckos er som "kan" springa i sport-bh!
Lyckos er som "kan" springa i sport-bh!