Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTräningslinne
You need to log in to create posts and topics.

Jag skulle säga tvärtom Lioa, jag ser många killar i bar överkropp men få tjejer i sportbh i spåren. Men jag har kanske selektivt seende (H)

Shamala, det är inget att våga. Det är bara att göra det! 😉

Jag springer i enbart sport-bh (och brallor förstås) så fort tempen ligger på +15 och över. Underbart!

Håller med Lioa ang killar. Jag har (tyvärr ;)) aldrig sett nån kille springa utan tröja.

ok det ska bli Sylvia - tror att det kanske kan gå lite fortare tom 🙂
gäller att hitta rätt sport bh - den som funkar väldigt bra är rätt tunn, har tkockare också som jag får prova med 🙂

Återkoppling senare 🙂

För er som inte är brydda på att linnet smiter åt, så stötte jag på ett helt underbart linne idag; i Crafts underklädessortiment finns två olika modeller på träningslinnen i samma (eller stort sätt samma?) material som deras träningstrosor. Verkligen jätt

Jag klippte helt enkelt av ärmarna på en av mina "Jag tränar för Tjejmilentröjor" av tidigare årsmodell. Har rätt många t-springtröjor, men inte så många linnen. Eller jo ... Hittade ett jättesnyggt "hallonrött" linne från Craft jag ville ha (TeamSportia

"hallonrött" linne från Craft"

(redigerat inlägg) Ett sånt där tunnt, typ som underkläder? Då kan det vara samma som jag såg på Team Sportia Tornby!

Kanske ska göra en räd dit isf ... fast det värsta med reor är att så mkt försvinner så fort 😉 Särskilt ens egen storlek och färgen man vill ha ...

Haha...Lingling Ling....saxövningen gladde mig...klipp mera!?

Apropå sax så går det alldeles utmärkt att klippa bort dom där fåniga inbyggda bh-arna som finns i en del träningslinnen.

Smarta idéer, Lingling och Kristina. Blev det bra, Lingling?