Quote from ellen olsson on 13 July 2010, 20:30+1 😀 😉
+1 😀 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 20:39Det är ok Fredrik; du _får_ springa i sport-bh om du vill! 😉
Det är ok Fredrik; du _får_ springa i sport-bh om du vill! 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 21:23Susanne - hur menar du med ditt inlägg , "ni som kan"? Varför kan inte du?
Susanne - hur menar du med ditt inlägg , "ni som kan"? Varför kan inte du?
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 21:53Jag har väldigt många extrakilon, och det ser helt enkelt inte särskilt trevligt ut om jag skulle komma skumpande med alla magar och valkar... En del av det sitter säkert i mitt huvud, men jag blev präktigt utstirrad igår när jag sprungit ner till strande
Jag har väldigt många extrakilon, och det ser helt enkelt inte särskilt trevligt ut om jag skulle komma skumpande med alla magar och valkar... En del av det sitter säkert i mitt huvud, men jag blev präktigt utstirrad igår när jag sprungit ner till strande
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 22:18jag tycker att alla har lika mycket rätt att springa som de vill (inom lagen, gissar att man kan bli anmäld om man springer helnäck?) Tror mycket av "folk strirrar ju!" sitter i huvudet, eller att folk tittar utan att för den sakens skull lägga någon värd
jag tycker att alla har lika mycket rätt att springa som de vill (inom lagen, gissar att man kan bli anmäld om man springer helnäck?) Tror mycket av "folk strirrar ju!" sitter i huvudet, eller att folk tittar utan att för den sakens skull lägga någon värd
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 23:00Susanne: Jag hoppas att blickarna inte tar för hårt på självkänslan utan att du törs vara som du är och mår bra. Det finns folk som verkar leva på att stigmatisera andra och det är så otroligt trist. Jag blir så trött varenda gång jag ser insändare i tidn
Susanne: Jag hoppas att blickarna inte tar för hårt på självkänslan utan att du törs vara som du är och mår bra. Det finns folk som verkar leva på att stigmatisera andra och det är så otroligt trist. Jag blir så trött varenda gång jag ser insändare i tidn
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 23:12Min mage är inte direkt platt men det struntar jag i. 🙂
Ja man är inte fitness form men man jobbar ju hårt på det, och allt som minskar lidandet är bra.
att det skumpar lite om fel ställen får folk stå ut med jag älskar känslan av vind mot bar hud (t+)
Min mage är inte direkt platt men det struntar jag i. 🙂
Ja man är inte fitness form men man jobbar ju hårt på det, och allt som minskar lidandet är bra.
att det skumpar lite om fel ställen får folk stå ut med jag älskar känslan av vind mot bar hud (t+)
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 09:58Tack för er uppmuntran! (L)
Jag jobbar på det, och det går framåt; just nu klarar jag av att ha ett tight linne till tightsen. Tidigare var det tight upptill = löst sittande nertill, eller vise verse.
Och jag verkligen _älskar_ mitt träningslinne! Som jag
Tack för er uppmuntran! (L)
Jag jobbar på det, och det går framåt; just nu klarar jag av att ha ett tight linne till tightsen. Tidigare var det tight upptill = löst sittande nertill, eller vise verse.
Och jag verkligen _älskar_ mitt träningslinne! Som jag
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 10:11Jag är rätt så " tränad" men har fortfarande inte vågat springa med sport Bh ( & så klart shorts) 🙂 tror att det är dags att prova.
Tack !Värmen är på väg tillbaka!
Jag är rätt så " tränad" men har fortfarande inte vågat springa med sport Bh ( & så klart shorts) 🙂 tror att det är dags att prova.
Tack !
Värmen är på väg tillbaka!
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 12:48Det är lustigt att ofta är män blygare än kvinnor med att ta av sig. Sist i spåret så mätte jag flera killar, alla med tshirt.
Det är lustigt att ofta är män blygare än kvinnor med att ta av sig. Sist i spåret så mätte jag flera killar, alla med tshirt.