Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej!

Jag är ny på Funbeat och har börjat röra på mig. Har ingen tidigare träningserfarenhet. Jag vill att träningen ska bli en del av mitt vardagliga liv, jag vill äta sunt och bra och gärna omvandla en del av fettet till muskler. Önskar också gå ner ca

Finns lite olika grupper beroende på vilken träning man utövar,,,,är det löpning så finns en väldigt aktivt grupp som heter Löpning, tror också det finns nån grupp för promenader, stavgång mm.
Annars kan man skriva i gruppen "Prat", där avhandlas det mest

Du kan tex börja med att klicka på Grupper ovan. Då ser du vilka grupper som finns. Sen kan klicka på en grupp och se vilka diskussioner som pågår där...

Kanske är det dags att starta en ny grupp kallad "Träningsnybörjare"?
Yasmine kan vara admin! 😉

Tag det lugnt Yasmine! Vi är många av både varierande kvalitet & ålder och det finns rum för alla. Håller med Christer - klicka på grupper och botanisera lite på egen hand. Välj en eller ett par grupper som Du tycker verkar intressant och bli medlem i dem

Hej igen!

Tack för välkomnandet och tipsen. Ska leta efter stavgång eller promenader till att börja med. Det här ska bli riktigt roligt.

Välkommen! Hoppas att du kommer att trivas. 🙂

Tack. Det börjar bra med er som välkomnat mig 🙂

Svettiga promenader och stavgång är oslagbart.. Vissa tycker det är mesigt men det "tar" som bara den och är perfekt att börja med eftersom man så snabbt märker resultat på konditionen. 3-4 ggr/v och lägg på med annan träning efter några veckor. (om du ty

Pröva olika träningsformer och hitta en som passar dig. Den effektivaste träningen är den som blir av. Sen om man vill börja ett nytt liv är faktiskt vardagsmotion underskattat, ta trappor istället för hiss och dyl.