Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej Anders!

Det var 66an. Bra musik men tufft, har å andra sidan ej mkt att jämföra med.

välkommen 🙂

Jo, 66:an är tuff men samtidigt väldans bra. (t+)

Keep up the good work... 😀

Hoppas du kommer att trivas!
Så många bra råd du får!
Skratt.
Det syns på dina svar att du kollat på grupperna ordentligt
(H)

Lycka till med din träning och hoppas du får hålla dig frisk

(t+)

Det du bör tänka på gällande träning är att engagera stora muskelgrupper och träna dynamiskt. Du bör träna något som är roligt men gärna något som du har en viss teknik i. Du bör dessutom få in en regelbundenhet på 2-3 pass i veckan med en varaktighet på

Nä, vänta nu. Varför skulle man ligga på 60-70% av maxpuls oavsett vad man tränar? Visst kan man använda pulsklocka vid exempelvis löpning om man tycker det är kul, men det är absolut inte nödvändigt. Att använda pulsklocka på exempelvis yogamattan eller

Och varför ska man överhuvudtaget fundera på en pulsklocka på sina första stapplande träningssteg. Nä det ska vara enkelt. Gör det som du tycker är kul!

Det finns förresten en tjej här som började september 2006 med ett kort på badhuset en balansbräda, e

Hej!

Är det inte typiskt att man blir ordentligt sjuk just när man är som mest motiverad. Har legat i feber och ont i hela kroppen. Kommer snart igen. Tack för att ni finns, ni är en stor inspirationskälla för en människa som jag. TacK 🙂

Vad vill du ha sagt med den där tjejen egentligen, evely P? Det är klart du inte behöver ha pulsklocka, det har jag inte sagt men om du vill veta om du ligger på rätt ansträngningsnivå så är pulsklocka det bästa. Andra sätt finns också om man inte har ell

VAd jag vill säga med att ge ett exempel! Jo jag vill göra det lätt. Jag vill ge tjejen ett exempel på hur man kan förändra en livstil. Att förändra en livstil är inte lätt och blir inte lättare av att få höra att man behöver räkna eller köpa en massa dyr