Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Välkommen skulle jag också vilja säga (H:)

Vad gäller mat och viktnedgång finns grupperna "bra mat", "fettförbränning" med flera. Där tror jag att det gäller att hitta den som är mest aktiv just nu.

Peppning för att komma igång får du i gruppen "Utmanin

Hej!

Ta gruppen "bra mat" med en nypa salt, ibland lutar diskussionerna åt vem som kan äta mest bark...

Hitta din träningsform och ät riktig mat och mellanmål! Motion är nyckeln till välmående!!

(Jag är hellre tjock och stark än smal och svag!)

"Ta gruppen "bra mat" med en nypa salt, ibland lutar diskussionerna åt vem som kan äta mest bark..."

Ta allt med en nypa salt, även träningsråden. Känn efter själv vad som fungerar, oavsett vilka studier folk hänvisar till. Man kan lära sej mycket av and

Välkommen! Och lycka till med ett nytt liv.
Som de skriver här finns massor att leta på.
Ett tips: Ta en vana i taget, lägg till en sak och bygg upp orken lusten så att den sitter, ta sedan nästa; när du sedan lagt till två bra saker kan du försöka ta bor

Tack snälla alla rara människor. Jag tänkte börja med promenader och stavgång några gånger i veckan. Behöver röra på mig samt rensa min trivsamma hjärna. Så småningom ska jag lägga till lite styrketräning har jag förstått av vad jag läst. Ska kanske inte

Hej Yasmine!

Vill du som komplement till stavgång och promenader även få lite styrsel på dina muskler, öva upp balanssinnet, koordinationsförmågan, uthållighet, och höja förbränningen m.m så kan du testa Bodypump på närmaste gym.
Ett pass tar en timme, h

Japp, BodyPump är väldans kul o allsidigt...
Ge det dock ett par gånger så att du "lär" dig hur man gör o så... Första gångerna kan lätt vara litet virrigt 😉 . Men säg bara till instruktören att du är ny så tar han/hon hand om dig..

Spinning är inte f

Hej.

Tack för tipset Daniel och Anders. Tränade pump idag. Kände direkt wow. Hade löjligt lätta vikter jämfört med de andra, men jag är nybörjare så det är bara gilla läget 🙂 Tränade under lunchen och börjar redan känna av träningsvärken. Att sätta sig

Härligt att du tyckte Pump var roligt...

Bry dig inte om vad andra har för vikt på stången (svårt jag vet) utan ta det steg för steg som du själv känner, mer vikt kan man alltid hänga på när man börjar bli van med hur BP fungerar o man känner bra gensvar

anders: nu kan jag inget om bodypump, men i gym ska man inte öka direkt utan vänja lederna etc med de nya (däremot kanske man i bodypump ogärna har för mkt eftersom man kör väl lite kondition också ehh... typ.. )