Quote from Guest on 29 April 2009, 12:24Jag tänkte springa runt sjön Runn här i Dalarna någon söndag i maj: 10:e, 17:e eller 24:e.
Jag är öppen för förslag om någon vill hänga på hela eller delar av sträckan.
Det blir inget anordnat a la Runn runt 2007 för er som var med då, utan mer ett sponta
Jag tänkte springa runt sjön Runn här i Dalarna någon söndag i maj: 10:e, 17:e eller 24:e.
Jag är öppen för förslag om någon vill hänga på hela eller delar av sträckan.
Det blir inget anordnat a la Runn runt 2007 för er som var med då, utan mer ett sponta
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 12:34Kul, den 10:e skulle jag kunna vara med. Kanske 17:e...
Kul, den 10:e skulle jag kunna vara med. Kanske 17:e...
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 14:06Många bra namn på den den löprundan om det vore en tävling. 😀
Runnrundan
Runn Runt
eller lite mer internationellt
The Runn Run
Många bra namn på den den löprundan om det vore en tävling. 😀
Runnrundan
Runn Runt
eller lite mer internationellt
The Runn Run
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 14:21The Runn Run, gillade jag. Vi kör väl med tidtagning då...
The Runn Run, gillade jag. Vi kör väl med tidtagning då...
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2009, 15:26Run the Runn - tycker jag låter bättre!
Tyvärr är det stockholm marathon i slutet på maj o jag måste spara mina sparrisar till det ...
Run the Runn - tycker jag låter bättre!
Tyvärr är det stockholm marathon i slutet på maj o jag måste spara mina sparrisar till det ...
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 15:29Annars perfekt med ett långpass den 10:e. Det finns flera varianter på längd om hela rundan med sina 52 km är för långt: Haganäs - Vika 20 km. Haganäs - Slussen i Falun 37 km. Vika - Haganäs 32 km. Slussen - Haganäs 14 km
Blir det många och om intresse f
Annars perfekt med ett långpass den 10:e. Det finns flera varianter på längd om hela rundan med sina 52 km är för långt: Haganäs - Vika 20 km. Haganäs - Slussen i Falun 37 km. Vika - Haganäs 32 km. Slussen - Haganäs 14 km
Blir det många och om intresse f
Quote from ellen olsson on 29 April 2009, 16:50Da-do-run-Runn
Da-do-run-Runn
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 19:07Runn runt är bland det trevligaste jag gjort i löparväg, men pga en opererad fot kan jag inte vara med i år. Hoppas det blir en runda nästa år.
Run, Runn, Rundast.
Runn runt är bland det trevligaste jag gjort i löparväg, men pga en opererad fot kan jag inte vara med i år. Hoppas det blir en runda nästa år.
Run, Runn, Rundast.
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 23:42Någon gång SKA jag bara vara med på detta, organiserat eller ej! Tyvärr alldeles för uppbokad på lopp nu i maj redan. Men jag hoppas på fler tillfällen!
Någon gång SKA jag bara vara med på detta, organiserat eller ej! Tyvärr alldeles för uppbokad på lopp nu i maj redan. Men jag hoppas på fler tillfällen!
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 07:10Bastun på Haganäs är nu hyrd den 10:e fr.o.m. 16:00.
Lämplig start från Haganäs 10:00, Vika ca 12:15, Slussen ca 14:15Och tänk på, 10:e maj är perfekt datum att lägga sista långpasset på inför Stockholm Marathon.
Bastun på Haganäs är nu hyrd den 10:e fr.o.m. 16:00.
Lämplig start från Haganäs 10:00, Vika ca 12:15, Slussen ca 14:15
Och tänk på, 10:e maj är perfekt datum att lägga sista långpasset på inför Stockholm Marathon.