Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 09:30Över 4h till Slussen, ska vi äta lunch i Staberg 🙂
Över 4h till Slussen, ska vi äta lunch i Staberg 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 09:32Leif, eftersom du skriver "vi", betyder det att du ska springa med? Trodde inte du sprang ultror...:-)
Leif, eftersom du skriver "vi", betyder det att du ska springa med? Trodde inte du sprang ultror...:-)
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 09:41Nu har ju ryktet gått före dig Leif, så jag drog ned på fartplanering när jag hörde att du skulle vara med. 😉
Men skämt åsido, det är 37 km dit inkl. fikapaus i Vika. Så det tar nog 4 timmar och kanske lite till.
Nu har ju ryktet gått före dig Leif, så jag drog ned på fartplanering när jag hörde att du skulle vara med. 😉
Men skämt åsido, det är 37 km dit inkl. fikapaus i Vika. Så det tar nog 4 timmar och kanske lite till.
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 09:43Yepp, Runn Runt är inskrivet den 10:e i min kalender!
Men observera att jag bor i Falun och hoppar jag av i Slussen så blir det 52-14=38km och det är ju ingen Ultra! Fast å andra sidan, med min uthållighetsprofil, kanske jag får bryta redan vid Staberg.
Yepp, Runn Runt är inskrivet den 10:e i min kalender!
Men observera att jag bor i Falun och hoppar jag av i Slussen så blir det 52-14=38km och det är ju ingen Ultra! Fast å andra sidan, med min uthållighetsprofil, kanske jag får bryta redan vid Staberg.
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 17:49Fint, jag är på, den 10:e. Jag vet inte hur länge jag orkar, så jag tar med pengar till taxi:-)
Fint, jag är på, den 10:e. Jag vet inte hur länge jag orkar, så jag tar med pengar till taxi:-)
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 18:14Det är bra, Ola. Jag tar också med mig en slant så kan vi dela på den där taxin! 😀
Det är bra, Ola. Jag tar också med mig en slant så kan vi dela på den där taxin! 😀
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 18:17Inte ska ni väl åka Taxi?? Någon av de andra kan väl bära er på axlarna, så får de lite extra motion!
Inte ska ni väl åka Taxi?? Någon av de andra kan väl bära er på axlarna, så får de lite extra motion!
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 11:49Vi fick en världsmästare, Henrik Olsson i ultralöpning i helgen. Sist vi körde ett anordnat träningspass (2007) runt Runn var Henrik med.
Så, någon som har blivit inspirerad?
Vi fick en världsmästare, Henrik Olsson i ultralöpning i helgen. Sist vi körde ett anordnat träningspass (2007) runt Runn var Henrik med.
Så, någon som har blivit inspirerad?
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 12:29Nu kommer väl inte Henrik vara med men jag ska nog det. Och jag har sprungit två varv med Henrik på 5km-spåret i Ursvik på en löpar-IRL (2004-06-16). Först sprang han dit från KTH. Sedan sprang vi och pratade i två varv, kommer ihåg att vi diskuterade Ju
Nu kommer väl inte Henrik vara med men jag ska nog det. Och jag har sprungit två varv med Henrik på 5km-spåret i Ursvik på en löpar-IRL (2004-06-16). Först sprang han dit från KTH. Sedan sprang vi och pratade i två varv, kommer ihåg att vi diskuterade Ju
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 08:46Första söndagen avklarad. Vi var fyra tappra som sprang hela rundans 52 km. Vädret visade alla sin sidor, från sol till regn, och allt däremellan.
Det var jag, Ola W, Eva L och Leif A, och alla gjorde en kanoninsats.Och Leif_A blev Ultra Leffe, grattis.
Första söndagen avklarad. Vi var fyra tappra som sprang hela rundans 52 km. Vädret visade alla sin sidor, från sol till regn, och allt däremellan.
Det var jag, Ola W, Eva L och Leif A, och alla gjorde en kanoninsats.
Och Leif_A blev Ultra Leffe, grattis.