Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 09:01Men trots allt lite tur med vädret. Idag hade vi klockan 08:00 +3 och regn, igår var det +10 och växlande molnighet.
Positivt var att det gick utmärkt att springa 52km med en löparrygga, mina ben protesterade inte mer än på ett vanligt långpass samt att
Men trots allt lite tur med vädret. Idag hade vi klockan 08:00 +3 och regn, igår var det +10 och växlande molnighet.
Positivt var att det gick utmärkt att springa 52km med en löparrygga, mina ben protesterade inte mer än på ett vanligt långpass samt att
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 10:25Precis. Vilodag idag. Trötta ben, inte direkt skuttiga idag. Och jag tror att jag behöver litet mera än en vecka tills nästa överlånga pass så jag avstår 17/5! 🙂
Precis. Vilodag idag. Trötta ben, inte direkt skuttiga idag. Och jag tror att jag behöver litet mera än en vecka tills nästa överlånga pass så jag avstår 17/5! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 09:57Bor också i krokarna så fortsätt gärna att lägga ut planerade Runn runt rundor här, rätt som det är kanske det passar så man kan hänga på! Får nog ha sambon på standby för ev hämtning om jag sinkar er andra dock:-)
Bor också i krokarna så fortsätt gärna att lägga ut planerade Runn runt rundor här, rätt som det är kanske det passar så man kan hänga på! Får nog ha sambon på standby för ev hämtning om jag sinkar er andra dock:-)