Quote from Guest on 3 January 2009, 19:06Jag heter Pasi Salonen är 44 år , flerfaldig Svensk Mästare i Triathlon ( förvisso i en tid som nu är presskriberad ) men har nu åter fått blodad tand och har som målsättning att vinna i Kalmar den 2/8.
Jag har fått flera förfrågningar om min träning och
Jag heter Pasi Salonen är 44 år , flerfaldig Svensk Mästare i Triathlon ( förvisso i en tid som nu är presskriberad ) men har nu åter fått blodad tand och har som målsättning att vinna i Kalmar den 2/8.
Jag har fått flera förfrågningar om min träning och
Quote from Lena Bjerlöw on 3 January 2009, 19:16Heja Pasi! Ska bli kul att kunna se exakt vad du tränar och när! 🙂
Heja Pasi! Ska bli kul att kunna se exakt vad du tränar och när! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 22:25Kul! Välkommen hit, hyggligt att du delar med dig.
Kul! Välkommen hit, hyggligt att du delar med dig.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 23:59Jag tycker det är jätte roligt att läsa din blogg och förljer den troget. Att även kunna följa dig på funbeat nu också är ju kanon 🙂
Jag har för mig att du har nämnt att det ska gå en triathlon tävling i Borås under 2009. Har jag helt fel eller stämmer
Jag tycker det är jätte roligt att läsa din blogg och förljer den troget. Att även kunna följa dig på funbeat nu också är ju kanon 🙂
Jag har för mig att du har nämnt att det ska gå en triathlon tävling i Borås under 2009. Har jag helt fel eller stämmer
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 00:39Kalmar Triathlon 2009 går lördagen den 1/8 🙂
Så det inte blir något missförstånd
se info:
http://www.kalmartri.com/page.php?lang=1&id=2
Kalmar Triathlon 2009 går lördagen den 1/8 🙂
Så det inte blir något missförstånd
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 11:07Hoppla 1/8 !! Då skulle ju mitt långpass varit igår. Det var ju snopet att formtoppen kommer en dag för sent 😀 .
Ja , Mitt i Borås triathlon kommer att gå av stapeln på Nationaldagen den 6/6.
Distansen 1/10 dels Ironman 380 m simning, 18 km cykel och 4.
Hoppla 1/8 !! Då skulle ju mitt långpass varit igår. Det var ju snopet att formtoppen kommer en dag för sent 😀 .
Ja , Mitt i Borås triathlon kommer att gå av stapeln på Nationaldagen den 6/6.
Distansen 1/10 dels Ironman 380 m simning, 18 km cykel och 4.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 13:10Den 2 augusti går pensionärs-ironman. Vada ut tills badbyxorna håller på att bli blöta. Cykla hem. Hämta rullatorn och gå runt kvarteret. 😉
Den 2 augusti går pensionärs-ironman. Vada ut tills badbyxorna håller på att bli blöta. Cykla hem. Hämta rullatorn och gå runt kvarteret. 😉
Quote from ellen olsson on 4 January 2009, 13:16Det kan bli en rätt seg cykling för de mest långväga gästerna...
Det kan bli en rätt seg cykling för de mest långväga gästerna...
Quote from Jonas Täng on 4 January 2009, 20:35Välkommen hit Pasi! Och jo, jag skulle gärna vilja se hur man vinner i Kalmar. Lycka till! 🙂
Välkommen hit Pasi! Och jo, jag skulle gärna vilja se hur man vinner i Kalmar. Lycka till! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 18:38Tack Pasi, nu blir det stenhårt om segern, vi är ju många som får se hur man ska göra nu 🙂 Behöver bara kapa sisådär 3h från i fjol för att vara med i fajten... (H)
Tack Pasi, nu blir det stenhårt om segern, vi är ju många som får se hur man ska göra nu 🙂 Behöver bara kapa sisådär 3h från i fjol för att vara med i fajten... (H)