Quote from Guest on 15 November 2007, 08:08Jag försöker köra 26-veckors programmet inför maran från marathon.se (så gott som privatlivet tilllåter).
Nu när jag skulle kolla så var programmen borta :O Hjälp!
Jag försöker köra 26-veckors programmet inför maran från marathon.se (så gott som privatlivet tilllåter).
Nu när jag skulle kolla så var programmen borta :O Hjälp!
Quote from Jonny Persson on 15 November 2007, 08:18Det kom en notis på marathon.se att programmen kommer vara borta under en kort period medan Anders uppdaterar dom. Så dom kommer tillbaks igen och absolut senast 3:dec tror jag...
Det kom en notis på marathon.se att programmen kommer vara borta under en kort period medan Anders uppdaterar dom. Så dom kommer tillbaks igen och absolut senast 3:dec tror jag...
Quote from Urban Nilsson on 15 November 2007, 08:19http://www.marathon.se/news/Article.cfm?NewsId=372638
Quote from Funbeat user on 15 November 2007, 08:19Sandra dom ska ändra lite i träningsprogrammen så dom skulle vara upp till 28 november.
Sandra dom ska ändra lite i träningsprogrammen så dom skulle vara upp till 28 november.
Quote from Christer Heinbäck on 15 November 2007, 08:22Attans! Jag är ju på vecka 18 nu.
Skulle ju ha skrivit ut dom om jag varit uppmärksam och läst att de skulle uppdateras. Men eftersom jag skadat foten har jag inte kunnat köra på programmet på ett par veckor så då har jag inte läst heller.
Skit!
Jag f
Attans! Jag är ju på vecka 18 nu.
Skulle ju ha skrivit ut dom om jag varit uppmärksam och läst att de skulle uppdateras. Men eftersom jag skadat foten har jag inte kunnat köra på programmet på ett par veckor så då har jag inte läst heller.
Skit!
Jag f
Quote from Camilla Höög on 15 November 2007, 08:44Jag ska också köra 26-veckorsprogrammet inför Stockholm marathon.
Programmet är där nu:
http://www.marathon.se/traningsprogram/vecka.cfm?Pro_ID=1&Rac_ID=93&Ph_ID=1För Stockholm Marathon så börjar det den 3 december. De kanske håller på och ändrar datume
Jag ska också köra 26-veckorsprogrammet inför Stockholm marathon.
Programmet är där nu:
http://www.marathon.se/traningsprogram/vecka.cfm?Pro_ID=1&Rac_ID=93&Ph_ID=1
För Stockholm Marathon så börjar det den 3 december. De kanske håller på och ändrar datume
Quote from Funbeat user on 15 November 2007, 08:54Mm jag ska bara försöka öka mängd (vilken inte är speciellt stor nu pga av skador) och försöka börja springa på framfoten tills sen hoppas på och följa 4h programmet slaviskt när det kommer upp =)
Mm jag ska bara försöka öka mängd (vilken inte är speciellt stor nu pga av skador) och försöka börja springa på framfoten tills sen hoppas på och följa 4h programmet slaviskt när det kommer upp =)
Quote from Lotta W on 15 November 2007, 09:17Varför inte låta det gamla ligga kvar medan man uppdaterar? Tur att det finns folk som har direktlänkar :-).
Varför inte låta det gamla ligga kvar medan man uppdaterar? Tur att det finns folk som har direktlänkar :-).
Quote from ellen olsson on 15 November 2007, 09:32> Varför inte låta det gamla ligga kvar medan man uppdaterar?
Bra fråga. Förmodligen så har de inget fullgott svar...
> Varför inte låta det gamla ligga kvar medan man uppdaterar?
Bra fråga. Förmodligen så har de inget fullgott svar...
Quote from Funbeat user on 15 November 2007, 10:15Antagligen ska de väl göra någon fin nyhet om att nu är de nya programmen uppe men visst varför inte behålla dem så länge? Du får maila dem och fråga =)
Antagligen ska de väl göra någon fin nyhet om att nu är de nya programmen uppe men visst varför inte behålla dem så länge? Du får maila dem och fråga =)