Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTräningsprogrammen
You need to log in to create posts and topics.

Jag funderade ocksåp på det. Det är ju en jättebra idé men hur glada blir de som gjort programmet om det läggs upp här?

Det finns vissa copyright-saker att ta hänsyn till här. På alla sidor står det
Copyright © 2007 Jomsborg AB

Det tycker jag vi måste respektera, faktiskt.

Jag vet inte hur mycket man måste ändra för att det ska bli ens eget...

För att jag ska lägga in det i min träningsdagbok så bör jag nog inte behöva bry mig om copyrighten...för annars skulle alla träningsdagböcker som kör efter programmet bryta mot det 🙂
Däremot för att lägga till det i en funktion här på funbeat så måste

Jag håller med Anders. Hela idén med att följa ett redan skapat träningsprogram är att någon annan har tänkt åt en. Sen om jag väljer att skriva in passen först när jag avverkat dem eller om jag t.o.m. planerar in allt här på funbeat borde verkligen inte

Kanske dags att vi låter några av marathonproffsen här på FB göra några program som vi kan lägga upp? Det är ju som regel samma struktur på programmen, bara tempon, distanser och frekvens ändras. Jag kan tänka mig Christer Gustavsson t ex. Som triathlet o

Hur gör ni som redan är igång med er löpning med början av träningsprogrammen? Början ni från början och drar ev ner på träningen för att följa programmet?

Jag tänker börja "från noll" nu till veckan hade jag tänkt, jag är maraton novis och tänkte att jag skulle lägga min mara helt i Szalkais händer - då har jag dessutom någon att skylla på om det skulle gå snett 😉 Annars står det väl i programmen att man k

Jag kör som jag brukar, men jag tittar lite på schemat och hoppar in där vi är i fas (för det lär vi bli förr eller senare).

de är väl bara att ta, va ska han göra, stämma dig?